folky

Člen
  • Počet príspevkov

    1299
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a folky


  1. Na predajni Ti povedali správnu informáciu,  služby sú viazané na rodné číslo/ICO a  len majiteľ môže meniť prípadne rušiť služby. Najvhodnejšie by bolo prepísať služby na Vás, ale k tomu je potrebné aby bol pôvodný majiteľ spolu s Vami na Telekom predajni, alebo aby Vám vystavil notársky overené potvrdenie. Ak by nebol ochotný nech požiada o zrušenie služieb cez kontaktný formulár, a vy si už potom môžete zriadiť nové služby na Vaše meno.https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zrusenie-sluzby

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  2. Produkty si musíš manuálne pripojiť, pozri tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom#-16 časť Pripojenie všetkých produktov pod rodným číslom

    Prvá faktúra je zrejme vyššia preto, lebo v nej budeš mať započítanú časť mesiaca od prepisu do konca decembra a celý január, pri fixných službách sa stále platí mesiac vopred. Nasledujúca faktúra už bude len klasicky za jeden mesiac.

    Informácie o faktúrach nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/vzor-faktury - Prečo mám v prvej faktúre za pevné siete naúčtované vyššie mesačné poplatky?

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  3. To ide o router v prenájme s mesačným poplatkom. Ak je poruchový stačí zavolať na linku 0800 123 777 a vymenia Ti to za nový bezplatne, alebo si môžeš kúpiť vlastný router a pôvodný od ST vráť na predajni Telekom.

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  4. Záleží, kde si kartu kúpil a či už bola aktivovaná na Slovenskú, skús zavolať na číslo +421 903 903 903 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora, alebo  si napíš požiadavku cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

    Ale podľa info tu: https://www.telekom.sk/volania/roaming/predplatenka v Indonezii na predplatenke nefungujú odchádzajúce hovory.

    odpoveď sa páči : 1 osobe