folky

Člen
  • Počet príspevkov

    1313
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal folky

  1. Napíš si požiadavku cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam, doriešia Ti to.
  2. Najjednoduchšie zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456
  3. Pozri tu na návod ako na to: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/online-bonus
  4. Počkaj aspoň 24 hodín od doručenia, potom vypni a zapni telefón a malo by to ísť.
  5. Zavolaj na bezplatnú linku technickej podpory 0800 123 777, alebo sa s nimi skús spojiť cez chat na Telekom stránke, alebo v appke Telekom
  6. Napíš si požiadavku cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  7. Tu nájdeš info https://www.telekom.sk/wiki/volania/odblokovanie-sim-karty
  8. Oni Ti sami viazanosť nepredlžia, ak už nechceš využívať službu požiadaj o zrušenie buď osobne na predajni, alebo cez Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam - informácie nájdeš aj tu https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zrusenie-sluzby
  9. Na stránke je už predpredaj, skús si vyklikať objednávku: https://eshop.telekom.sk/category/all-devices/list/product_listing/product/Samsung-Galaxy-S22-Ultra-5G?tariffId=RP1141&agreementId=agreement24&bp=acquisition&variantId=HW3335&filter%5B%5D=filter.device_category%5B%5D%3Dsamsung_category&deviceCategoryName=Samsung&instalmentId=24&deviceList=device+%2B+tariff+list+section
  10. Napíš si požiadavku cez Napíšte nám https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam, nech máš správne info
  11. Napíš si požiadavku cez Napíšte nám https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam, info nájdeš aj tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/informacie-pre-stavebnikov-a-developerov#-4
  12. Skús sa pozrieť aj do SPAMu, ak to tam nemáš volaj na linku 0800 123 456
  13. Napíš si podnet cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  14. Zavolaj na 0800 123 456, alebo si napíš požiadavku cez Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  15. https://www.telekom.sk/televizia/hbo-go tu sa zaregistruj a postupuj podľa info, ID kód služby by si mal dostať v sms, alebo ho nájdeš na faktúre, prípadne zavolaj na linku 0800 123 456 a pomôžu Ti.
  16. Skús reštartovať telefón , ak nepomôže zavolaj technikom na bezplatnú linku 0800 123 777.
  17. Na predajni Ti povedali správnu informáciu, služby sú viazané na rodné číslo/ICO a len majiteľ môže meniť prípadne rušiť služby. Najvhodnejšie by bolo prepísať služby na Vás, ale k tomu je potrebné aby bol pôvodný majiteľ spolu s Vami na Telekom predajni, alebo aby Vám vystavil notársky overené potvrdenie. Ak by nebol ochotný nech požiada o zrušenie služieb cez kontaktný formulár, a vy si už potom môžete zriadiť nové služby na Vaše meno.https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zrusenie-sluzby
  18. Napíš si požiadavku oficiálne cez https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam a určite dostaneš aj odpoveď , tu si radia len užívatelia vzájomne.
  19. Informácie o tom ako požiadať zrušenie služby nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zrusenie-sluzby je tam aj tlačivo. Čo sa týka pokuty, tak ako píše @Marcel zavolaj na linku 0800 123 456 a tak Ti to preveria.
  20. Ak máš 17 rokov o prenos predplatenky si môžeš požiadať sám na predajni Telekom.
  21. Produkty si musíš manuálne pripojiť, pozri tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom#-16 časť Pripojenie všetkých produktov pod rodným číslom Prvá faktúra je zrejme vyššia preto, lebo v nej budeš mať započítanú časť mesiaca od prepisu do konca decembra a celý január, pri fixných službách sa stále platí mesiac vopred. Nasledujúca faktúra už bude len klasicky za jeden mesiac. Informácie o faktúrach nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/vzor-faktury - Prečo mám v prvej faktúre za pevné siete naúčtované vyššie mesačné poplatky?
  22. To je otázka skôr priamo na Samsung, skús napísať im.
  23. To ide o router v prenájme s mesačným poplatkom. Ak je poruchový stačí zavolať na linku 0800 123 777 a vymenia Ti to za nový bezplatne, alebo si môžeš kúpiť vlastný router a pôvodný od ST vráť na predajni Telekom.
  24. Podľa informácii na tejto stránke to nie je možné:https://www.telekom.sk/wiki/volania/esim až od S20, Z, alebo Note 20.
  25. Na notebooku sa Ti to zrejme nepodarí. Na wiki je uvedené: Magio GO Benefit zadarmo k Magio Internetu je možné využívať (súčasne sledovať) na jednom zariadení typu mobil alebo tablet. https://www.telekom.sk/wiki/televizia/aplikacie-magio-go