folky

Člen
  • Počet príspevkov

    1067
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

205 Výborné

1 Nasledovník

O folky

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

8373 zobrazení profilu
  1. Asi to robia postupne, ja mám telku už dlho prišla mi sms a programy sa mi doplnili na Magio Go podľa toho ako mám na telke.
  2. Zašlite to cez formulár na tomto linku: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam Do prílohy je potrebné zložiť ofotenú/oskenovanú žiadosť na zrušenie. Informácie čo musí obsahovať nájdete tu:https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom
  3. Napíšte si požiadavku cez tento formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam pri zrušení vyžadujú aj naskenovanú žiadosť s vlastnoručným podpisom. Tu nájdete čo musí žiadosť obsahovať: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom
  4. https://www.telekom.sk/fix/objednavka/-/scenario/e-shop/chytry-balik?internet=l tu si zadaj že žiadaš novú službu + doplň adresu a zistíš rýchlosť internetu aj ceny. Alebo zavolaj na linku 0800 123 456.
  5. Napíš si požiadavku cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  6. Cez stránku si môžeš telefón objednať len súčasne s predlžením služby. Ak potrebuješ nový telefón a vo viazanosti nemáš žiadny, tak nechaj číslo na stránke Telekom a zavolajú Ti spätne, ďalší telefón si môžeš zakúpiť za plnú cenu tiež ak necháš číslo, alebo na predajni za plnú sumu, alebo aj v elektropredajni.
  7. Požiadaj o odstránenie vedenia cez tento formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam, alebo uvažuj či si ho nedáš len preložiť ak by si v budúcnosti potrebovala napr. internet.
  8. Telekom neblokuje telefóny od roku 2013.
  9. Zavolaj na linku 0800 123 456, alebo napíš cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  10. Prenos Ti kvôli viazanosti nestornujú, ale môžeš zaplatiť pokutu. V Telekome v minulosti pokuty preplácali do určitej výšky, informuj sa na to keď Ti budú volať. Pri objednávke cez web vieš odstúpiť od zmluvy do 14 dní.
  11. Riešením je aj prepísať služby na nového majiteľa domu a predať to takto spolu.
  12. Za hovor akokoľvek dlhý na bežné číslo, by jej malo stiahnuť max. 50 centov za deň. Ak jej nestiahlo medzitým za nejaký pravidelne obnovovaný balík tak nech si napíše podnet cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  13. Číslo Ti ostáva naďalej aktívne, bez viazanosti a platíš cenníkovú cenu, t.j. vyššiu ako si mal pri viazanosti.
  14. Vieš si to pozrieť v aplikácii Telekom, alebo zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456, prípadne cez formulár Napíšte nám:https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  15. Informácie k zrušeniu služby nájdeš tu: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom, platí to rovnako aj pre mobily, pokiaľ to chceš zrušiť online - napíš si požiadavku cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam K 28.2. Ti to nezrušia, pretože sa uplatňuje mesačná výpovedná lehota. Pouvažuj či si to nezmeníš na Bez záväzkov, alebo Predplatenku.