folky

Člen
  • Počet príspevkov

    1231
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

266 Výborné

1 Nasledovník

O folky

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

9382 zobrazení profilu
  1. Ak máš optický internet pripojený v Magente získavaš vyššie rýchlosti, ale musíš mať už "nový" program - teda Štart, Ideal, Extra alebo Max.
  2. Ak je aktívna, zavolaj na iné číslo a pozri sa na displej čo sa Ti zobrazí. Ak aktívna nie je zrejme už expirovala, číslo by Ti vedeli zistiť na predajni ak im predložíš občiansky preukaz za predpokladu, že si ju mal zriadenú na seba. Ale ak je zrušená, lebo nebola včas dobitá tak už Ti ju neobnovia. A jej číslo máš určite uvedené aj na zmluve, ktorú si dostal pri aktivácii.
  3. Napíš si požiadavku cez https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam, pravidelné faktúry sa dajú zasielať v angličtine, či to môžu urobiť aj jednorazovo a na už existujúcej faktúre neviem.
  4. Skús napísať mailom na aplikacia@telekom.sk
  5. Napíš si požiadavku mailom na aplikacia@telekom.sk
  6. Určite čakaj, ak teraz uzavrieš zmluvu na predlženie, tak si potom môžeš zobrať zariadenie znovu až o 2 roky.
  7. Údaje na prihlásenie sú posielané do sms, alebo mailu, mne to prišlo v sms s takýmto textom a boli tam 2 údaje prvé je meno a to kratšie heslo: Vazeny zakaznik, vitajte u nas! Prave sme Vam aktivovali sluzbu Magio GO Benefit. Vase pouzivatelske meno pre prihlaseni........
  8. Pozri tu, možno Ti to pomôže: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/informacie-pre-stavebnikov-a-developerov#-5
  9. Skontroluj si nastavenia v Googli, zrejme tam nemáš správne nastavenú domovskú krajinu - má byť Slovensko. https://support.google.com/websearch/answer/463?hl=sk
  10. Tak ako píše @informovanost je potrebné zaslať cez formulár Napíšte nám oskenované/ofotené obe strany občianskeho preukazu a popísať aké údaje požadujete zmeniť.
  11. Napíš si požiadavku cez https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  12. Pozri sa tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/informacie-pre-stavebnikov-a-developerov nájdeš tam info, ako o to požiadať.
  13. Určite reklamovať na predajni: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie-koncovych-zariadeni, tam Ti poskytnú aj viac informácii k poisteniu.
  14. Dáta môžeš darovať len tým číslam, ktoré sú pripojené v Tvojej Magente.
  15. https://www.telekom.sk/id-kod na tomto linku si ho vieš zistiť