folky

Člen
  • Počet príspevkov

    1298
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

321 Výborné

1 Nasledovník

O folky

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

9871 zobrazení profilu
  1. Skús reštartovať telefón , ak nepomôže zavolaj technikom na bezplatnú linku 0800 123 777.
  2. Na predajni Ti povedali správnu informáciu, služby sú viazané na rodné číslo/ICO a len majiteľ môže meniť prípadne rušiť služby. Najvhodnejšie by bolo prepísať služby na Vás, ale k tomu je potrebné aby bol pôvodný majiteľ spolu s Vami na Telekom predajni, alebo aby Vám vystavil notársky overené potvrdenie. Ak by nebol ochotný nech požiada o zrušenie služieb cez kontaktný formulár, a vy si už potom môžete zriadiť nové služby na Vaše meno.https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zrusenie-sluzby
  3. Napíš si požiadavku oficiálne cez https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam a určite dostaneš aj odpoveď , tu si radia len užívatelia vzájomne.
  4. Informácie o tom ako požiadať zrušenie služby nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zrusenie-sluzby je tam aj tlačivo. Čo sa týka pokuty, tak ako píše @Marcel zavolaj na linku 0800 123 456 a tak Ti to preveria.
  5. Ak máš 17 rokov o prenos predplatenky si môžeš požiadať sám na predajni Telekom.
  6. Produkty si musíš manuálne pripojiť, pozri tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom#-16 časť Pripojenie všetkých produktov pod rodným číslom Prvá faktúra je zrejme vyššia preto, lebo v nej budeš mať započítanú časť mesiaca od prepisu do konca decembra a celý január, pri fixných službách sa stále platí mesiac vopred. Nasledujúca faktúra už bude len klasicky za jeden mesiac. Informácie o faktúrach nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/vzor-faktury - Prečo mám v prvej faktúre za pevné siete naúčtované vyššie mesačné poplatky?
  7. To je otázka skôr priamo na Samsung, skús napísať im.
  8. To ide o router v prenájme s mesačným poplatkom. Ak je poruchový stačí zavolať na linku 0800 123 777 a vymenia Ti to za nový bezplatne, alebo si môžeš kúpiť vlastný router a pôvodný od ST vráť na predajni Telekom.
  9. Podľa informácii na tejto stránke to nie je možné:https://www.telekom.sk/wiki/volania/esim až od S20, Z, alebo Note 20.
  10. Na notebooku sa Ti to zrejme nepodarí. Na wiki je uvedené: Magio GO Benefit zadarmo k Magio Internetu je možné využívať (súčasne sledovať) na jednom zariadení typu mobil alebo tablet. https://www.telekom.sk/wiki/televizia/aplikacie-magio-go
  11. Tak ako píše @A1B2C3, objednať cez web a zmluvy a novú SIM kartu jej donesie kuriér, tomu už len podpíše zmluvu.
  12. @Marcel toto pomôže len ak je na Slovensku, pretože tam doručuje kurier zmluvy na podpis, bez toho predplatenku neaktivujú:-(
  13. Záleží, kde si kartu kúpil a či už bola aktivovaná na Slovenskú, skús zavolať na číslo +421 903 903 903 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora, alebo si napíš požiadavku cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam Ale podľa info tu: https://www.telekom.sk/volania/roaming/predplatenka v Indonezii na predplatenke nefungujú odchádzajúce hovory.
  14. Zavolaj na linku technickej podpory 0800 123 777
  15. Zavolaj na 0800 123 456 a požiadaj nech Ti aktivujú Tvoju pôvodnú plastovú SIM kartu.