folky

Člen
  • Počet príspevkov

    1121
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

220 Výborné

1 Nasledovník

O folky

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

8588 zobrazení profilu
  1. Tu nájdeš info, ako ho vieš získať https://www.telekom.sk/wiki/volania/odblokovanie-sim-karty
  2. No to asi nie, ale skús napísať cez tento formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  3. Deaktivácia je bezplatná, platil by si iba ak pokutu ak to máš vo viazanosti, zavolaj na linku 0800 123 456 a preveria Ti to, alebo napíš cez chat.
  4. Zavolaj na linku 0800 123 456.
  5. Pri VDSL musíš mať natiahnutý kábel, vzduchom to žiaľ nejde:-(
  6. Ak potrebuješ vyjadrenie firmy, nie len rady od užívateľov, tak si napíš požiadavku cez Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  7. Len doplním @Deak521, tieto ceny platia ak si to objednáš s viazanosťou na 24 mesiacov.
  8. Toto asi nerieši Telekom, ale zrejme prispievaš cez SMS priamo - ako je uvedené tu: V prípade, že sa chcete stať pravidelným prispievateľom Nadácie TA3, pošlite SMS s textom ANO na číslo 832. V prípade, že chcete svoje pravidelné prispievanie zrušiť, pošlite SMS s textom STOP na číslo 832.
  9. Áno, tak , alebo 2-3- dni vopred, prípadná pokuta bude zopár centov a určite to bude menej ako cenníková cena paušálu, ak keď ten by sa tiež účtoval len čiastočne na počet dní, kým sa zmení paušál.
  10. Zrejme myslíš ukončenie viazanosti, v tom prípade Ti paušál ostáva rovnaký, len zaň platíš Cenníkovú cenu t.j. asi o 5 eur vyššiu. Ak chceš nejakú zmenu musíš o to sám požiadať, viazanosť s novým programom, alebo prechod na paušál Bez záväzkov na linke 0800 123 456, alebo cez web objednávku ak chceš prechod na Predplatenku tak len osobne na predajni Telekom.
  11. Zavolaj na linku 0800 123 456, alebo si vyplň objednávku na stránke Telekom: https://eshop.telekom.sk/category/all-devices/list/product_listing?_ga=2.86476696.1884198706.1618761784-1691639636.1614839898
  12. Tu ti to nezistíme, je to verejné fórum, zavolaj si na bezplatnú linku 0800123 456 a tam Ti overia v akom stave je Tvoja objednávka.
  13. Myslím, že prepis je možný len na inú osobu, ktorá bude v tom istom dome/byte. Na inú adresu je to možné preložiť len pre Tebe osobne, musíš to dokladovať na predajni.
  14. V takomto prípade volaj na číslo 0800 123 777, alebo sa s nimi skús spojiť na chate a technici Ti to preveria. https://www.telekom.sk/wiki/nefunguje-mi
  15. Napíš si požiadavku cez https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam a dostaneš presnú odpoveď.