folky

Člen
  • Počet príspevkov

    1178
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

245 Výborné

1 Nasledovník

O folky

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

8942 zobrazení profilu
  1. Toto je verejné fórum, zavolajte radšej na linku 0800 123 456, alebo napíšte cez tento formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  2. Skúste zavolať technikom na 0800 123 777, budú Vás navigovať ako to aktivovať, ale sa s nimi spojte cez chat https://www.telekom.sk/wiki/nefunguje-mi Zrejme ide o televíziu cez internet https://www.telekom.sk/wiki/televizia/magio-go aj tu nájdete nejaké návody
  3. Obe sú karty na dobíjanie, Easy sa už nedá objednať, len Predplatenka. Viac info o kartách nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/volania/predplatenka alebo https://www.telekom.sk/wiki/volania/easy
  4. Tu nájdeš vysvetlené čo sa ako zobrazuje na faktúre https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/vzor-faktury
  5. Pozri na túto stránku, je tam návod ako na to: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie-hardveru
  6. Skús pozrieť tu: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/co-ak-som-stratil-puk-kod, alebo ak máš Telekom aplikáciu v telefóne tak tu: https://forum.telekom.sk/topic/19182/
  7. Ak máš odkiaľ zavolať tak skús 0903 903 903, ak nie tak napíš na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam, preveria Ti to.
  8. Napíš radšej priamo na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam - odtiaľ dostaneš odpoveď mailom.
  9. Používal si na tej karte internet doteraz, ak nie môžeš ho mať blokovaný, skús zavolať na 0800 123 456 nech Ti to preveria. Na mojom Bez záväzkov to funguje.
  10. Pozri tu: https://forum.telekom.sk/topic/23410/#comment-66659
  11. Ak máš nainštalovanú Telekom aplikáciu a máš na to nárok, tak sa Ti to tam bude zobrazovať. Ak nie skús zavolať na linku 0800 123 456. Po pol roku ak pravidelne platíš faktúry by Ti to mali ponúknuť.
  12. O výmenu môžeš požiadať kedykoľvek, alebo si doobjednaj box bez nahrávania a potom ten s nahrávaním vrátiš. Inak prechod na Magio Tv cez internet je dobrá voľba aj ja tak uvažujem, ak to budeš mať s viazanosťou tak je tam cenový rozdiel minimálny, nepotrebuješ box a môžeš to využívať na 2 miestach súčasne.
  13. Za router je to 60 eur, podľa cenníka. Ak chceš vedieť presne napíš si požiadavku cez formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  14. Napíš si požiadavku cez Napíšte nám https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam, ale pokiaľ máš zúčtovacie obdobie od 1. do 30. v mesiaci tak faktúru Ti skôr - pred ukončením obdobia nevystavia. Ale môžeš použiť predchádzajúci mesiac faktúry za internet mám rovnaké počas celej doby viazanosti.
  15. Zavolaj na technickú podporu 0800 123 777, preveria Ti to, prípadne vymenia za nový router.