folky

Člen
  • Počet príspevkov

    361
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

31 Výborné

O folky

  • Hodnosť:
    Super Profík

Nedávni návštevníci profilu

1 553 zobrazení profilu
  1. Zavolaj na linku 0800 123 777 a preveria Ti to, mali dnes v niektorých oblastiach výpadok, ktorý sa takto prejavoval. Nepočuli sme sa navzájom.
  2. HBO

    Zavolaj radšej priamo na 0800 123 456, alebo napíš na chat cez stránku Telekom, skôr zistíš stav Tvojej objednávky.
  3. Zavolajte na bezplatnú linku 0800 123 777, preveria to, ak sa zistí porucha vymenia Vám box.
  4. Prípadne zašli doklad o úhrade mailom na adresu pohladavky@telekom.sk, urýchliš si tak pripojenie služieb.
  5. Druhá SIM nie je spoplatnená osobitne, pretože súčasne funguje stále len 1 z kariet ako je to popísané hore v linku. Platí sa len za vydanie karty.
  6. Ak Ti končí viazanosť ( dátum zistíš aj v Telekom appke) vieš si objednávku predlžiť aj cez web, pri predlžení môžeš prejsť na hociktorý paušál z ponuky. https://www.telekom.sk/volania/pausal#module-plan-chooser
  7. Skús pozrieť tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/informacie-pre-stavebnikov-a-developerov
  8. Mňa potešia také, kde užívateľ dostane správnu radu, bez zbytočných komentárov navyše:-) som na Fóre krátko, ale veľa rád mi osobne pomohlo, aj keď som ja priamo o ne nežiadala. Samozrejme aj súťaže. Prajem Fóru do budúcnosti ešte veľa spokojných návštevníkov.
  9. StreamOn na zdieľanej karte mne nefunguje.
  10. Aj mne to ide úplne v pohode, a vidím koľko ešte mám dát a priebežne skontrolujem aj deti:-)
  11. Napíš mailom na aplikacia@telekom.sk, tam Ti poradia ako na to.
  12. Zariadenie je možné si zobrať buď pri aktivácii novej služby, alebo pri predlžení služby.
  13. Zrušenie služby je možné zavolaním na linku 0800 123 456, alebo na predajni.
  14. To tu nezistíš, pýtať sa musíš na konkrétnej predajni:-)
  15. Áno, zmluvná pokuta sa prepláca aj pri internete a televízii.