folky

Člen
  • Počet príspevkov

    817
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

125 Výborné

O folky

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

5 569 zobrazení profilu
  1. Tu to nevyriešiš, zavolaj si na bezplatnú linku 0800 123 456, alebo napíš podnet mailom na adresu office@telekom.sk, tam Ti to preveria.
  2. Zavolajte si z čísel kde sa to prejavuje na bezplatnú linku 0800 123 777 nech Vám to preveria.
  3. Tu nájdete všetky spôsoby dobitia: https://www.telekom.sk/wiki/volania/dobitie-kreditu, vyskúšajte niektorý z nich. Ak Vám to nepôjde skúste si poznačiť hlásku a potom si napíšte podnet na office@telekom.sk
  4. Zavolajte na linku 0800 123 456, alebo 0800 123 500.
  5. Cez Telekom aplikáciu to ide https://www.telekom.sk/wiki/volania/dobitie-kreditu - pozri si Dobitie kreditu vášmu blízkemu.
  6. Zavolajte si na bezplatnú linku Pôjdeto 0800 800 700.
  7. Požiadavku si pošli mailom na adresu office@telekom.sk, alebo písomne na adresu: Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava
  8. Zavolaj na bezplatnú linku 12 313 a tam ti to preveria, alebo môžeš napísať mailom na pohladavky@telekom.sk
  9. Doklad o úhrade si pošli mailom na pohladavky@telekom.sk, alebo zavolaj na linku 12313.
  10. Podnet si môžete napísať aj mailom na adresu office@telekom.sk
  11. Vyjadrenie je platné 6 mesiacov.
  12. Zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456, alebo skús napísať na chat.
  13. Asi si si predlžil viazanosť skôr, ako Ti skončila predchádzajúca, ale o tom Ťa mali informovať vopred.
  14. Zavolaj si na bezplatnú linku 0800 123 456 nech Ti to preveria.
  15. Svoju požiadavku si pošli mailom na adresu office@telekom.sk.