folky

Člen
  • Počet príspevkov

    241
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

10 Nadpriemerné

O folky

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

576 zobrazení profilu
  1. Ešte skúste doplniť aj mesto, prípadne aj orientačné číslo.
  2. Asi tam bude nejaký problém, skús pozrieť informácie tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/deezer
  3. Zľavy v Magente sa uplatňujú stále len na paušály Happy, ak máš Áno, tak už získavaš dvojnásobok volaní a dát.
  4. Skúste reštartovať telefón, ak nepomôže, píšte na uvedenú adresu, zrejme niekde nastala chyba a oni Vám môžu preveriť kde.
  5. Pošlite si doklad o úhrade mailom na adresu pohladavky@telekom.sk, tak si to urýchlite, niekedy trvá bankový prevod dlhšie.
  6. Zavolajte na 0800 123 777 tam Vám to preveria, kde je chyba a prípadne kedy to bude odstránené.
  7. Zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456 možno to máš blokované.
  8. Napíšte si podnet mailom na adresu marketing@telekom.sk, aj tam Vám môžu spracovať Vašu žiadosť, prípadne o zrušenie služby môžete požiadať aj listom na adrese Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava. Ale ak budete mať služby už neviazané tak sa Vám zvýši cena mesačného poplatku.
  9. Odporúčam Vašu žiadosť zaslať mailom na adresu office@telekom.sk, odkiaľ dostanete oficiálne vyjadrenie. Tu si radia užívatelia navzájom:-)
  10. Poslať doklad o úrade mailom na adresu pohladavky@telekom,sk a uveďte tam aj svoje identifikačné údaje napr. Kód adresáta z faktúry. Dohľadajú to a služby Vám zapoja.Prípadne volajte 12 313 - spoplatnenie hovorov na danej linke sumou 0,24€ za minútu s DPH na prvé 3 minúty hovoru a sumou 0,60€ za minútu s DPH po 3.minúte. Požiadajte si aj o odpustenie poplatku za znovuzapojenie, možno Vám vyhovejú.
  11. Ak poštou, zaslať list na adresu: Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava , alebo osobne na predajni, pre zrušenie služieb platí mesačná výpovedná lehota. Následne ( cca do 14 dní) je potrebné vrátiť zariadenia, ktoré ste mali v prenájme.S
  12. O výpis môžeš požiadať osobne na predajni, pokiaľ si majiteľom čísla, je to spoplatnené sumou 8,37€.
  13. IP

    O zriadenie pevnej IP adresy si môžete požiadať telefonicky na 0800 123 456, platí sa mesačne 3,94, alebo polročne 21,30 €.
  14. Vaše otázky by ste mali smerovať na oficiálny mail spoločnosti marketing@telekom.sk Tu si radia väčšinou len užívatelia navzájom. Inak Vaše otázky viete doriešiť aj osobne na predajni Telekom, čo sa týka limitu, môže byť z minulosti nastavený, ale dá sa zmeniť - taktiež je možné požiadať aj o zmenu zúčtovacieho obdobia na iné.
  15. @barny55555, sťažnosť môžete podať cez formulár Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ alebo mailom na adresu marketing@telekom.sk, prípadne klasicky listom - Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava