folky

Člen
  • Počet príspevkov

    453
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

45 Výborné

O folky

  • Hodnosť:
    Super Profík

Nedávni návštevníci profilu

2 017 zobrazení profilu
  1. Zavolaj na linku 0800 123 456 a over si či máš povolený roaming.
  2. Na vyššiu úroveň programu môžeš prejsť kedykoľvek počas viazanosti, pre Teba buď ANO L, alebo možno ANO M DATA, ak veľa netelefonuješ.
  3. Musíš si požiadať ešte o jeden Magio box a pripojíš ho buď káblom na router, alebo cez powerline.
  4. Pre nového zákazníka Ti ponúknu len štandardnú cenu ako je na webe. Ak máš Magio internet a zriadiš si Magentu tak na vlastníka skupiny získaš zľavu 5 eur z ceny paušálu, ak neberieš telefón. Ak chceš aj telefón tak zľava pri ANO L môže byť 100 eur z ceny telefónu, to platí aj pre členov skupiny, ktorí sa pripoja do Magenty. Ak budú všetky prenesené čísla v Magente tak hovory, sms, mms sú v rámci skupiny zadarmo a paušály L získajú ešte dáta navyše (štandardne je to 10 GB v Magente 15 GB dát).
  5. Záleží, od toho o aké zariadenie ide a či už bola objednávka overená telefonicky, prípadne si už dostal sms o tom, že objednávka bola spracovaná. Telefóny zvyčajne do 3 dní, niekedy aj skôr.
  6. Ak máte uhradené všetky faktúry, podajte si podnet mailom na adrese marketing@telekom.sk, alebo cez formulár Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  7. Podajte si podnet mailom na adrese marketing@telekom.sk, alebo cez formulár Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  8. Telefóny sa ponúkajú už len k paušálom ANO, zobrať si ho môžeš až po ukončení pôvodnej viazanosti. Služba Mobil každý rok, ktorá bola v minulosti už nefunguje, takže pôvodný telefón Ti nezoberú ako protihodnotu.
  9. Vyskúšaj to cez bezplatnú SMS s textom STAV DATA na 12330
  10. Ak ide o prvú faktúru záleží od toho, kedy bola služba zriadená, a môžu tam byť malé odchýlky, pozrite si video - je tu pekne vysvetlené ako sa účtujú služby pevnej siete:
  11. Ak je číslo voľné tak ti ho môžu prideliť pri prečíslovaní, ak voľné nie je tak dostaneš iné voľné číslo, za zmenu čísla sa platí poplatok 19,99 eur.
  12. Prepis je možný len osobne na predajni, a áno požadujú doloženie výpisu.
  13. Pokiaľ viem, žiadne zľavy pre seniorov sa neposkytujú, majú zľavy len pre držiteľov preukazov ZTP/S, a ešte také čudné kategórie - vojnoví veteráni, držitelia rôznych osvedčení.
  14. Práve preto si ja objednávam predlženie služieb cez web, tam sa tieto poplatky neúčtujú. Skúste to nabudúce takto a získate ešte aj webovú zľavu pri pevných službách.
  15. Ak si to platil až po vypojení, zašli doklad o úhrade na pohladavky@telekom.sk