folky

Člen
  • Počet príspevkov

    162
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

7 Neutrálna

O folky

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

342 zobrazení profilu
  1. Tu sú rozpísané podmienky a typy MT, ktoré to podporujú: https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/telekom-odstartoval-prevadzku-rcs-textove-spravy-aj-hlasove-hovory-dostali-nove-funkcie
  2. Dobrý deň, nie je dôležité či pracujete, skôr môžu od Vás požadovať doklady, či už niečo pravidelne platíte, elektrinu, plyn, SIPO, faktúry od iného operátora. A záleží aj od toho aký typ telefónu a aký paušál si vyberiete. Vyplňte si objednávku ne webe, zavolajú Vám a všetko Vám vysvetlia.
  3. Skúste hľadať - googliť návod na používanie k Vášmu typu telefónu.
  4. Dostali ste zlú informáciu - pozrite tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/pevne-sluzby/zmena-ceny
  5. Ak máte od telefónu doklady o zaplatení, tak by ste ho mohli reklamovať aj Vy, ak ich nemáte tak len prvý majiteľ.
  6. Najjednoduchšie je zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456, alebo napísať im cez chat na stránke www.telekom.sk
  7. Pri Samsung Galaxy J 5 s Áno M, platíte kuriérovi 1 euro, na predajni by to bolo 19 eur. Ak ste v Magente tam získate dvojnásoobok volaní a dát, ceny paušálov Áno sa v Magente neznižujú.
  8. Môžete zavolať na aj zákaznícku infolinku 0800 123 456 a požiadať o doručenie ID kódu poštou, ale ja som si ho dala vygenerovať cez túto stránku: https://www.telekom.sk/id-kod
  9. Určite volať a volať - technikom na 0800 123 777.
  10. Zavolajte ne technickú podporu, tam Vám to preveria priamo technici - 0800 123 777, ale im napíšte cez formulár Napíšte nám https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  11. Skúste Pôjde to, tam Vám pomôžu, www.pojdeto.sk/‎
  12. Zavolajte na technickú podporu 0800 123 777 nech Vám to preveria, ja mám Easy kartu v Magente a dáta nám fungujú normálne. Nesúvisí to s tým, že možno sa práve vtedy minul denný limit na dáta?
  13. Podľa Vášho popisu ide asi o nedorozumenia, napíšte si podnet na marketing@telekom.sk. Pri Ano M je štandardne 500 MB dát a v Magente je to 1 GB a pri Ano S len 250 MB a v Magente 500 MB.
  14. Trochu poopravím, v Telekome sa už platí aktivačný poplatok aj za 3. a 4. box vo výške 24,98 eur .
  15. V tejto téme sa písalo o reklamaciach telefónov: