folky

Člen
  • Počet príspevkov

    538
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

63 Výborné

O folky

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

2 324 zobrazení profilu
  1. Zavolaj na linku 0800 123 456, alebo napíš na chat, overia Ti to, ale myslím, že posledné cca 3- 4 roky už dávajú len 4G SIM karty.
  2. U mňa to funguje bez problémov, máš appku aktualizovanú, prípadne máš všetky oprávnenia? Ja som podpísala Dohodu o elektronickej komunikácii https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia a odvtedy mi to ide bez problémov, prihlasujem sa s údajmi ako na Môj Telekom (toto Forum).
  3. Určite bude v najbližších dňoch, na webe už je https://www.telekom.sk/mob/objednavka/huawei-ponuka/-/scenario/e-shop/hw-pausal/vyber-hw/huawei_p30_lite, ak máš záujem klikni na tlačítko Mám záujem a ak bude zavolajú Ti a spracujú objednávku.
  4. Pre paušály ANO sa už neuplatňuje zľava na paušál, za ANO XL bude cena 40 eur, ale v Magente získaš dáta navyše ( pri ANO XL je štandardne 20 GB a v Magente budeš mať 30 GB dát). Ak Ti už skončila viazanosť tak môžeš uvažovať aj o ANO L za 30 eur tam je v Magente 15 GB dát.
  5. Práve tá zmena na paušál mohla byť dôvodom, že Ti to nefungovalo, nevolala si poruchy na 0800 123 777? číslo by malo byť aktívne do 48 hodín od podpísania zmlúv kuriérovi ( ale myslím, že to rátajú len na pracovné dni).
  6. sms

    Nemáš to zablokované? zavolaj na 0800 123 456 nech Ti to overia.
  7. Zavolaj na linku 0800 123 456, alebo im napíš cez chat na stránke Telekom.
  8. MMs

    Karta na dobíjanie Easy Pecka - MMS stojí 0,39 eur, kartu stačí dobiť raz ročne. Paušál Bez záväzkov - na faktúru bez mesačného poplatku MMS - 0,06 eur - pre zachovanie čísla stačí urobiť jeden hovor, alebo poslať jednu sms/mms raz ročne. Alebo potom klasické paušály - ÁNO M - neobmedzené MMS za 20 eur mesačne.
  9. Napíšte si požiadavku mailom na office@telekom.sk, oni Vám to môžu zmeniť. Ak pozeráte úhradu účtov v aplikácii Telekom, mne sa tam zaplatené faktúry objavia až po cca 3 dňoch od úhrady.
  10. Over si aký máš kredit, rozlišujú to na nominálny( suma, ktorú si skutočne dobiješ) a bonusový (získaš za dobitie navyše), ak máš len bonusový tak ten nevieš použiť na sms do súťaží resp. parkovné, cestovné. Nič iné Ti neostáva len si znovu dobiť kredit.
  11. Vyplň si kontaktný formulár a doriešia Ti to: https://www.telekom.sk/formular-pre-stavebnikov
  12. Mal si kontaktovať radšej technikov, ako písať tu, napr. cez chat na stránke Telekom https://www.telekom.sk/ dole vpravo zelená ikona.
  13. Pozri si aj toto:, celkom pekne vysvetlené:
  14. Pošli súkromnú správu @Ľuboš s uvedením Tvojej presnej adresy - obec ulica orientačné a súpisné číslo, mne to preveril celkom rýchlo.
  15. Toto je fórum kde si radia užívatelia, pošlite si Vašu požiadavku mailom na marketing@telekom.sk, preveria Vám to ako reklamáciu.