folky

Člen
  • Počet príspevkov

    883
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

135 Výborné

O folky

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

7 534 zobrazení profilu
  1. Áno, je to možno, ale pre istotu by som to overila aj cez chat, alebo zavolaním na linku 0800 123 456.
  2. Napíš si požiadavku mailom na aplikacia@telekom.sk
  3. Zavolaj na linku 0800 123 456 a tam Ti to zistia. Aj na faktúre to máš uvedené.
  4. Uplatňuje sa mesačná výpovedná lehota, k poslednému dňu následujúceho zúčtovacieho obdobia, podľa toho požiadaj o zrušenie osobne na predajni, alebo je možné zaslať výpoveď listom na adresu Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava. Vo výpovedi žiadajú tieto údaje: meno a priezvisko, adresu, rok narodenia, ID služby - číslo telefónu, kód adresáta, dátum a vlastnoručný podpis. Info je uvedené aj tu: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom
  5. Podľa Cenníka zverejneného tu: https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/dokumenty-a-pravne-informacie/dokumenty-na-stiahnutie/cenniky-sluzieb-mobilnej-siete/ - Cennik programov T Biznis paušál - majú všetky T Biznis paušály sekundovú tarifikáciu - Odchádzajúce hovory do všetkých sietí v SR sa účtujú po sekundách od prvej sekundy hovoru (1 + 1).
  6. Ako prvé by som skúsila vypnúť a zapnúť mobil, ak to nepomôže volaj na bezplatnú linku technickej podpory 0800 123 777.
  7. Vo väčšine prípadov pri zrušení požadujú tieto údaje: meno a priezvisko, adresu, rok narodenia, ID služby - číslo telefónu , alebo login z faktúry, kód adresáta, dátum a vlastnoručný podpis. A skoro na všetko je mesačná výpovedná lehota.
  8. Dá sa, ale zaplatíš pokutu za predčasné ukončenie viazanosti, napíš cez chat https://www.telekom.sk/zostanme-v-spojeni#sec-akcie dole v pravo, alebo zavolaj na linku 0800 123456 a zistia Ti presné sumy.
  9. Pozri tu, majú to tam uvedené: www.telekom.sk/doklady
  10. Dá sa to na predajni môžeš požiadať o premiestnenie služby a urobí Ti to technik.
  11. Ak si teraz objednáš nové predlženie tak ak už máš mobil tak zaň zaplatíš jednorázový doplatok v najbližšej faktúre, paušál budeš platiť už len nový, Doplatok je podľa ceny pôvodného telefónu, ak zavoláš na linku 0800 123 456, alebo napíšeš na chat tak Ti to zistia.
  12. Ja to vidím aj v Môj Telekom na PC, aj v mobilnej appke, ale produkty mám pripojené s použitím Dohody o elektronickej komunikácii - viac informácii o pripojení nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/moj-telekom#-6
  13. Určite si to nemala podpísať, napíš si hneď podnet cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  14. Ak potrebuješ PIN/PID kód pre pripojenie produktov do Môj Telekom mal si ho dostať listom, ak ho nemáš napíš si žiadosť cez https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ pošlú Ti to opätovne. Ak potrebuješ len PIN kód do telefónu to sú posledné 4 čísla PUK kódu. Ten nájdeš v aplikácii Telekom.
  15. Alebo si napíšte podnet cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/