folky

Člen
  • Počet príspevkov

    923
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

150 Výborné

1 Nasledovník

O folky

Nedávni návštevníci profilu

7 887 zobrazení profilu
  1. Výpoveď môžeš podať osobne na predajni, výpovedná lehota je 1 mesiac, počíta sa ku koncu nasledujúceho zúčtovacieho obdobia po podaní výpovede.
  2. V takých prípadoch je najvhodnejšie volať na 0800 123 777, preveria to, bezplatná linka technickej podpory nonstop.
  3. Volajte 0800 123 777.
  4. Ak myslíš Magio Go box, tak ten si vieš objednať do prenájmu (mesačný poplatok 2,95 eur) cez túto stránku: https://www.telekom.sk/televizia/magio-go/magio-go-tv-box
  5. Určite ako mimozáručnú opravu, alebo sa skús opýtať v Pôjdeto: http://www.pojdeto.sk/mobilne-telefony majú kiosky na predajniach Telekom.
  6. Napíš si požiadavku cez formulár Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  7. Tu nájdeš info o službe: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/deezer, ak chceš Deezer hifi tak len cez stránku https://www.deezer.com/sk/offers/hifi
  8. Výpoveď sa žiaľ nedá podať elektronicky, len osobne na predajni Telekom, alebo ako píše @Mirko písomne, uplatňuje sa aj mesačná výpovedná lehota. Tu je to popísané k pevným službám, ale to isté platí aj pre paušály: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom
  9. Dá sa to zavolaj na linku 0800 123 456 a zadajú Ti to do systému, prípadne napíš na chat cez https://www.telekom.sk/ vpravo dole ružová ikona. Pôvodný router budeš musieť vrátiť osobne na predajňu.
  10. Asi myslíš na službu Zmeškané hovory, tu nájdeš info: https://www.telekom.sk/wiki/volania/zmeskane-hovory Môžeš zavolať technikom na 0800 123 777 aby to preverili.
  11. Zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 777, prípadne skús spojenie cez chat: https://www.telekom.sk/wiki/internet/nefunguje-mi-magio-internet-cez-dsl dole vpravo ružová ikona.
  12. Pozri si to v aplikácii https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom#-3, je to tam uvedené, alebo zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456.
  13. Tu nájdeš všetky info, ako zaplatiť faktúry Telekom: https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur
  14. Rodné číslo, na ktorom sú evidované Internet a telka nech si kúpi Predplatenku, alebo kartu Bez záväzkov a to si pripojíš do Magenty a už tam bude aj internet a telka a aj darovanie dát bude fungovať.
  15. To vyzerá, že buď karta expirovala ak nebola dobitá viac ako 12 mesiacov, alebo je úplne nová a treba z nej skúsiť najprv zavolať, alebo zavolaj na linku 0800 123 456 tam Ti to preveria presne.