folky

Člen
  • Počet príspevkov

    788
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

122 Výborné

O folky

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

5 087 zobrazení profilu
  1. Zavolaj na linku 0800 123 456, alebo si to môžeš overiť v Telekom aplikácii.
  2. Zavolaj na linku 0800 123 777 nech Ti to preveria, môže ísť o poruchu.
  3. Objednaj si prechod z Tvojho internetu na optický, buď cez stránku https://www.telekom.sk/internet/magio-internet, alebo zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456, alebo osobne na predajni Telekom.
  4. Zavolaj na linku 0800 123 456 tam ti to overia, prípadne im napíš cez chat.
  5. Pošli si požiadavku mailom na office@telekom.sk, nech Ti to preveria. V minulosti sa ale pri zrušení služieb po zosnulom neplatili žiadne pokuty, bolo potrebné ale doložiť úmrtný list.
  6. Napíš si podnet nech Ti to preveria cez Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, prípadne zavolaj na linku 0903 903 903.
  7. U mňa nastavenie staníc cez internet nefunguje, viac info o Go nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/televizia/magio-go
  8. Ak máš doklad o úhrade a sms Ti prišla od Telekomu, pošli doklad o úhrade mailom na adresu pohladavky@telekom.sk a tam Ti to preveria.
  9. Zavolaj na linku 0800 123 456, overia Ti či je služba aktívna, alebo si ju objednáš.. Ak už službu máš, tak na faktúre, alebo v Telekom aplikácii nájdeš jej ID kód a s tým, sa vieš registrovať. Tu nájdeš viac info: https://www.telekom.sk/wiki/televizia/magio-go#-2
  10. Aj tu nájdeš informácie: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia#-9 - Ak nechcete elektronickú komunikáciu využívať, môžete ju zrušiť. Výpoveď je možné podať osobne na Telekom centre alebo písomne. Zrušením Dohody o elektronickej komunikácii sa zruší elektronická komunikácia pre podpisovanie dokumentov, a zároveň sa zruší párovanie vašich produktov k účtu v portáli Môj Telekom, takže prídete o možnosť pozerať a spravovať svoje produkty či delegovať prístupy.
  11. Zavolaj na linku 0800 123 456 a požiadaj o zrušenie archívu, prípadne môžeš požiadať aj mailom na office@telekom.sk
  12. Napíš si požiadavku mailom na adresu office@telekom.sk
  13. Pozri na tento link: https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov, ak nepomôže zavolaj technikom na 0800 123 777, nech Ti preveria konkrétne čísla.
  14. Pri paušáli je zľava 20 eur jednorázová a odpočítava sa z ceny za zariadenie. Tak ako píše @Samer303 sa to rozratáva do faktúr ak ide o pevné služby internet , telka.
  15. Napíš si čo najskôr podnet cez Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, prípadne ich požiadaj aj by ti posunuli splatnosť faktúry, kým sa reklamácia nedorieši. Prichádzajúce hovory by sa Ti nemali pripočítavať.