folky

Člen
  • Počet príspevkov

    611
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

100 Výborné

O folky

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

2 554 zobrazení profilu
  1. Tu takú informáciu nezískaš, zavolaj na linku 0800 123 456, alebo napíš na chat https://www.telekom.sk dole vpravo zelená ikona.
  2. Aj nová SIMka môže byť poruchová, požiadaj si o výmenu, prípadne ešte skús 0800 123 777 nech to preveria u nich.
  3. Ja mám 3 čísla a dáta z ich čerpáme presne tak ako je napísané tu dole: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/letny-balik-dat-zadarmo-v-telekom-aplikacii V akom poradí budú čerpané dáta pri akcii Letný balík? Vaše dátové balíčky budú čerpané v nasledovnom poradí: ako prvé sa vždy čerpajú dáta z denných balíkov následne sa čerpajú dáta z Letného balíka ako tretie v poradí sa čerpajú dáta z mesačných dokupovacích balíkov a ako posledné sa spoločne čerpajú dáta z mesačného programu a mesačných balíčkov pre ÁNO. Ak si rozkliknem v aplikácii číslo tak tam to vidím pekne pod sebou.
  4. Je to preto, že si prihlásená zrejme cez číslo, nie cez portál Môj Telekom, tu nájdeš zopár informácii https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom?_ga=2.101100929.1028436566.1563174384-1806751372.1562843432
  5. Vyplň svoje číslo na stránke Telekom a zavolajú Ti, prípadne skús sa spojiť cez chat a overia Ti kedy to bude dostupné na Tvojej adrese.
  6. @soofsoof tu nájdeš informácie ako zrušiť služby: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom
  7. Podaj si podnet cez formulár Napíšte nám - https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  8. V júni boli detské kanály sprístupnené pre všetkých ako písal @Ľuboš inak je tento program teraz zaradený do balíka Magio SAT XL
  9. Zrejme by to išlo len s pokutou:-( ale pri ANO S je len 250 MB dát a v Magente 500 MB, ale to či niekomu stačí, neviem, mne nie.
  10. Ak myslíš mobilné dáta teda internet bez toho, aby si mohol volať, tak tu nájdeš programy, ktoré majú v ponuke https://www.telekom.sk/internet/mobilny-internet
  11. Zavolaj na linku 0800 123 777, nech Ti to preveria, prípadne reštartujú a môžu overiť aj výšku kreditu, mohol expirovať ak karta nebola včas dobitá. Zistíš to len na linke, alebo osobne v predajni.
  12. Ak myslíš ako zrušiť Dohodu o elektronickej komunikácii, tak toto je možné len osobne na predajni.
  13. Ďalší internet si objednať môžeš, ale už to nebude v jednom chytrom balíku, ale ako ďalšia samostatná služba.
  14. Ak porušíš dohodnutý termín, tak určite áno, ozvi sa im vopred a dohodni sa, aby si nedostal iné vyššie sankcie.
  15. Tu nájdeš informácie, ako zrušiť účet v Môj Telekom: