folky

Člen
  • Počet príspevkov

    636
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

105 Výborné

O folky

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

2 836 zobrazení profilu
  1. Ak ešte nemáš kartu s podporou 4G tak Ti ju vymenia bezplatne za 3 formátovú a vylúpneš si správny formát, inak stojí výmena 3,98 eur.
  2. Požiadaj o výpis volaní osobne na predajni, alebo mailom na office@telekom.sk, pri programe ANO M klasické hovory neplatíš, lebo volania, ktoré majú vyššiu tarifu.
  3. Zavolaj na linku 0800 123 456, prípadne napíš na chat cez stránku Telekom.
  4. Manželka si paušál môže preniesť, ale údaje musia byť rovnaké u pôvodného aj nového operátora. Ak si berieš nový paušál tak si môžeš namiesto telefónu zobrať iné zariadenie z ponuky telku, kolobežku, hodinky. Všetko nájdeš tu: https://www.telekom.sk/mob/objednavka/-/scenario/e-shop/hw-pausal/vyber-hw
  5. Sms

    Skús pozrieť tu: https://www.telekom.sk/wiki/volania/zmeskane-hovory
  6. Najlepšie je ak máš podpísanú Dohodu o elektronickej komunikácii, ak to máš, tak sa prihlás do appky s údajmi tak ako na toto Fórum, alebo Môj Telekom. Ak by Ti to nešlo, napíš mail na adresu aplikacia@telekom.sk a popíš tam presne Tvoj problém aj hlásky.
  7. Možno je tam len niektorý zo "starších programov" Easy Team, Fix, a to sa asi s Magentou nekamaráti.
  8. Napíš si požiadavku mailom na office@telekom.sk
  9. Požiadavku si pošlite mailom na adresu office@telekom.sk
  10. Pri objednávke cez web zaplatíš len jednorázový poplatok za telefón, ak si berieš len paušál bez telefónu, tak kuriérovi neplatíš nič, všetky poplatky budeš mať až v prvej faktúre.
  11. Požiadavku si pošli mailom na office@telekom.sk, PUK dostaneš aj osobne na predajni, prípadne najrýchlejšie v aplikácii Telekom - podľa návodu tu:
  12. Je to suma, ktorú platíš za telefón.
  13. Máš povolené dáta v roamingu? prípadne zavolaj na +421 903 903 903 overia Ti to.
  14. Musíš to pridať cez telefónne číslo, ktoré je evidované na to ICO - paušál, alebo Easy Pecka, ale to ICO nesmie byť zaradené v inej Magente. Ak si pridáš paušál zaklikneš aj pevné služby a máš to.
  15. O zrušenie služby je potrebné požiadať osobne na predajni Telekom, je tam výpovedná lehota 1 mesiac, ak požiadate o zrušenie pevnej linky napr. 5.10. tak Vám ju zrušia 30.11. a zároveň môžete k tomuto dátumu požiadať o predlženie ostávajúcich služieb.