peterpilotek

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O peterpilotek

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Presne takto reagoval telekom - Nedá sa. Skontrolovali diaľkovo router, všetko je v poriadku. Po zmene DNS v sieťovom adaptéri NB to funguje, ale tablet a telefón s Androidom majú stále problém.
  2. V NB som upravil DNS a zda sa, že to zatiaľ funguje. Ďakujem všetkým za rady.
  3. Ďakujem za inštrukciu. Našiel som v routeri miesto, kde sa zadáva DNS server, no ako píše totijapovim1, je to telekomom bloknuté a ja s tým neviem nič spraviť. Umožňuje Telekom vôbec takúto zmenu?
  4. Ďakujem za radu, ale ešte by som k tomu potreboval inštrukciu ako a kde to zmeniť. Ďakujem.
  5. Mám optické pripojenie Magio internet s programom XL. Pripojenie mám cez router SAGEMCOM 5655 AC. Využívam prednostne WiFi. Asi pred dvomi týždňami sa mi pripojenie do internetu začalo správať nekorektne. Pri načítaní stránky sa objaví hlásenie: Tento web je nedostupný. Adresu IP servera .............. sa nepodarilo nájsť. Skúste spustiť nástroj Diagnostika siete systému Windows. DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN. Po spustení odporúčanej diagnostiky sa objaví hlásenie, že problém sa nepodarilo odstrániť. Objavuje sa to náhodne pri ktorejkoľvek stránke. V notebooku to zrejme nie je, nakoľko problém sa objavuje na rôznych zariadeniach, ktoré sú do internetu pripojené cez WiFi, ale aj cez ethernet kábel prostredníctvom predmetného routera. Keď sa na tú istú stránku pripojím cez mobilný internet (Orange aj O2), stránka sa načíta úplne bez problémov. Tu sa niečo obdobné nikdy neobjavilo. Skúsil som reštartovať router, no ani to nepomohlo. Vie niekto prosím poradiť ako tento stav odstrániť. Za každú dobrú radu ďakujem. S pozdravom Peter
  6. Super, ďakujem za rýchlu odpoveď.
  7. Poskytuje Telekom k službe Optický internet + TV Magio zariadenie s integrovanou funkciou optického konvertora a WiFi Routra (napr. Huawei HG8245H ), alebo je nevyhnutné mať dve zariadenia ?