Riso22

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Riso22

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Hm,tak mi volal pán z telekomu a ponúkol mi to čo som mal hapy xl bez zlavy za 39,90.Vraj sa dá urobiť zľava s Magenta 1 a neviem ešte s čím až na 26e, ale musím si ešte niekoho do nej nájsť.Tak nakoniec ja mám robiť dealera a niekoho nahovárať a ponúkať mu výhody.Kde je teda práca ich oddelenia pre ( styk so zákazníkmi)?Za to že je človek takúto dobu verný jednému operátorovi má takúto vďaku .Mal som doteraz program Hapy XL s 50% zľavou a možno vraj ani toto nedostanem,hm .Smutné.
  2. Vážená spoločnosť.Som zákazníkom u Vás už viac ako dvadsať rokov,ale ešte nikdy sa mi nestalo,aby ma nikto vopred neinformoval o končení doby viazanosti môjho paušálu.Doposiaľ som to bral ako samozrejmosť a službu telecomu.Posledný mesiac mi prišla faktúra s vyššou sumou ako obvykle a tak som si zavolal na zákaznícku linku,kde mi slečna oznámila ,že mi viazanosť skončila pred 20 dňami.Vôbec sa mi ani nesnažila niečo zaujímavé ponúknuťVelmi ma to nahnevalo.Vaša spoločnosť mi doposiaľ vždy ponúkla skôr ako mi uplynula doba viazanosti jej predĺženie, alebo zmenu,či novinky.Myslel som si ,že Telecom ako top operátor v roku 2017 ,si váži pravidelné platby a aj dlhoročnú vernosť zákazníka.Vážne uvažujem o prenose čísla ku konkurencii.Som zvedavý ,či ma vôbec niekto bude kontaktovať a niečo mi ponúkne.