LacikaH

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O LacikaH

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Na pobočke mi predĺžili zmluvu (chytrý balík) a aktivovali bonus , a to migráciu na vyšší stupeň (TV Internet a pevná linka) a výsledok : žiadny bonus sa neobjavil akurád nefunkčná pevná linka. Nedovoláte sa nikam, ak napíšete, žiadna ozvena. Chýba mi tá pevná linka. Keby aspoň ponúkli nejakú náhradu, kým sa to zase dokáže sfunkčniť (napr. Easy kartu alebo inak). EšTEšte k tomu zavolajú. že ako som bol spokojný na pobočke. No na pobočke som bol spokojný, ale s Telekomom nie.
  2. Ako mám postupovať, keď mi viazanosť pevnej linky už bola skončená, nikto ma neinformoval o tom, iba zaslal Telekom zvýšenú faktúru a ja nemám záujem po tejto skúsenosti o žiadnu službu Telekomu?