simonabalazova66

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O simonabalazova66

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ďakujem za radu :-) skúsim aj keď pochybujem že s tým niečo vyriešim :-)
  2. no presne toto mi odporúčali dať to na obchodnú inšpekciu nakoľko mi pani v telefóne niečo tvrdila ale nenašla som to v Zmluve nemám sa o čo oprieť :-) ale skúsim sa ísť opýtať toto že čo mi povie potom zavolám na centrálu :-) Ďakujem za radu :-)
  3. no to mi povedala pani s ktorou som telefonovala ja som jej povedala, že pôjdem na pobočku a ona mi tvrdila do telefónu, že to si tam vybaviť neviem...Zmluvu som nepodpísala zmluvu mi doniesol kuriér a za to, že som ju prevzala som ju aj podpísala :-) no mali by ten prístup zmeniť lebo o tých starých si prídu.
  4. Dobrý deň, prechádzala som z kreditu na paušál núkali mi veľa paušálov aj Vaše konkurenčné firmy. Nakoľko som pri Vás už 12 rokov od detstva som sa rozhodla pre Vás. Pani s ktorou som telefonovala mi povedala že po 3 vyplateniach faktúr si budem môcť k paušálu zobrať aj nový telefón. Platila som faktúry za telefón už asi pol roka a nikto sa mi neozval, tak som sa rozhodla, že sa pôjdem spýtať na pobočku v meste v ktorom žijem kde mi pani povedala že nemám nárok na nový telefón iba keď si vyplatím zmluvnú pokutu 120 € vezmem si nové číslo, novú kartu a nový paušál. Keď som jej povedala čo mi povedala pani z centrály s ktorou som telefonovala a riešila zmluvu nakoľko mi pani tvrdila, že si to na pobočke neviem vybaviť iba u nej. Pani na pobočke mi povedala, že to je len Váš marketingový ťah a ona za to nemôže. Mám otázku či si takto vážite klientov, ktorý sú Vám verný 12 rokov ??