miroblasko

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O miroblasko

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Odkedy som zacal pracovat pre Deutsche Telekom stretavam sa skoro kazdy den so sloganom “byt leader na europskom tele-thru” a dolezitosti orientacie na zakaznika. Magenta si u mna krok po kroku budovala doveru a taku hrdnost, ze pre nu pracujem (hrdost je uz silne slovo, ale nenapada ma ine podobne slovo). Avsak po vcerajsku magenta spravila par krokov spat. Prisiel som domov z prace a zistil som, ze nefunguje magio tv ani internet. Na linke technickej podpory bola hlaska o globalnom vypadku, tak som ukoncil hovor este pred nahlasenim, lebo som si pomyslel, ze sa to riesi globalne a nebudem vytvarat individualny ticket. Mal som este jedno stretnutie, tak som si povedal, ked sa vratim, urcite to bude uz fungovat. Nefungovalo – takze volam chatbotovi Marekovi a nahlasujem problem. Zarazila ma zmienka, ze problem bude vyrieseny do 3 dni (zijeme v dobe internetu, nenastala ziadna katastrofa, OZAJ 3 DNI moze trvat kym mi opat pojde net?) preto volam opat v snahe spojit sa s operatorom, Marek mi ponuka moznost urgovat, ale neprepaja ma na operatora, iba informuje ze sa zvysila priorita mojej ziadosti a ukoncuje rozhovor. Pre mna neakceptovatelne tak googlim ine cislo – zakaznicka podpora. Po cakani sa ozve operator, ktory mi nevie nijako pomoct a az ked pocuje moje rozcarovanie mi ponuka kupony na 24h bezplatny mobilny internet. Prichadzaju 2 smsky, vytvaram hotspot a zapinam Netflix. Toto je moj vcerajsi pribeh, mimochodom dnes tu bol technik a opravil zavadu – vymenil nejaku suciastku mimo bytovky – internet funguje a ja mozem pracovat. Nerad pisem dlhe emaily, toto je vynimka – v podstate mozte citat od tejto casti. Velmi sa mi paci chatbot Marek a identifikacia podla cisla,z ktoreho volam, ale skuste trochu upravit jeho spravy. Nikto nechce pocut, ze jeho problem s internetom moze trvat 3 dni a koniec telefonatu. Preco uz tu neponuknut kupony na bezplatny mobilny internet. Zakaznik si povie ok, pockam hoci aj 3 dni, zatial budem fungovat na hotspote (ak ma pausal od magenty). Identifikacia podla cisla – myslim, ze som nemal moznost zmenit lokaciu, ale co ak budem u rodicov, ktorym akurat nepojde internet. Budem nahlasovat problem z mojho cisla – budete vediet identifikovat (mozno podla gps polohy), ze problem je u rodicov a nie u mna doma, lebo som nemal moznost potvrdit, ci zmenit lokalizaciu pri hovore s Marekom. A mimochodom – kupony na bezplatne mobilne data nefungovali, poslal som sms podla navodu a predpokladal, ze sluzba je aktivovana. Zial asi nebola (dufam, ze mi o tom nepride sms o 3 dni) – minul som si svoje data.