dusanmalik

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O dusanmalik

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Nuz, podla instrukcii a pokynov p.Smidovej som uhradil fakturu znizenu o dobropis, ktory som konecne obdrzal. faktura je ale stale evidovana ako NEUHRADENA!!!!!Toto je ale ze uz riadna pakaren!
  2. Ved asi to i tak urobim, i ked mne slubili najprv poslat dobropis
  3. Ved prave, oci mi isli vypadnut.A to sa "unuvali" s tymto profesionalnym riesenim po tyzdni neustálych urgencii.
  4. Pepsi, mne to je jasne, len som nedostal ziaden avizovany dobropis, sam si svojvolne nemozem znizit sumu na vystavenej fakture, system to moze evidovat ako nedoplatok.Taketo veci zvykli riesit tym ze sa musela uhradit faktura(i chybna) a potom system znizil dalsie nasledovne. Ide o to ze cela tato odpoved je formulovana uplne zle a vzajomne si tam odporuju informacie.Druha vec je "profesionalne" opraveny dodatok k zmluve, z tohoto vyplyva, ze do ich systemu sa uz neda spatne urobit zmena.
  5. Urcite reklamujte a budte neoblomni.Mne dohodli Magio box bez nahravania, taky k danej sluzbe ale nedodavaju, musel som reklamovat. V tejto firme je neskutocny neporiadok vo vztahu komunikacie s klientom. Ziadajte zlavu, alebo, ak sa da, do 14 dni mozete odstupit od zmluvy.
  6. Dobry den, dostal som nasledovne vyjadrenie : "v prvom rade prijmite prosim, ospravedlnenie za sposobene komplikacie a nekompletne informacie pri zriadovanie sluzby Magio Sat. Sluzbu evidujeme aktivnu v ramci chytreho balicka spolu s internetom a verim, ze sluzby budete vyuzivat k Vasej spokojnosti. Postou Vam zasielam opravene dodatky, to znamena, bez aktivacneho poplatku za Magio box s nahravanim a poplatku za technika. Vystavenim opravnej faktury v sume 49,98 € s DPH som taktiez zabezpecila vratenie tychto poplatkov. To znamena, ze aj napriek tomu, ze vo fakture tieto jednorazove poplatky budu nauctovane, je potrebne si fakturu o tuto sumu ponizit, kedze nasledne Vam bude zaslany dobropis. Za porozumenie Vam dakujem. S pozdravom Slovak Telekom, a. s. Ing. Katarina Smidova Akokolvek citam, nechapem tento paradox, bola vystavena opravna faktura, napriek tomu dostanem chybnu????Fakturu mam sam ponizit? Ved to system nepusti! Dnes som ju dostal, tak som ju podla instrukcii teda "ponizil", vytlacil som ju, hodil na zem, poskakal po nej, vynadal, chcel som i pomocit. Staci to, prosim? Nuz a dnes som dostal "opraveny" dodatok k zmluve. Foto je v prilohe. Idem do BA na centralu Telekomu, vo vestibule na recepcii sa nahlas a razne opytam: "Ktora z Vas je p. Smidova?"