chrisler

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O chrisler

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dakujem Folky. To uz som spravil (cez tu mapu) aj mi odpisali, ze sa na tom pracuje, ale nepovedali mi co to znamena. Kolko dni, tyzdnov, mesiacov ci rokov to moze trvat. Ja pracujem z domu a internet je pre mna zivotne dolezity. Kable mam natahane tak ze mi trcia v dome zo steny ,ale zapojit ma je evidentne problem. Neviete ako zistit nieco konkretnejsie? ze kedy by ten net mohol byt ? dakujem
  2. Je nejaký dôvod prečo si stále nemôžem aktivovať Magio TV/Internet na Rizlingovej v Trenčíne? bývam už 3 týždne v novom dome, bez internetu a TV napriek tomu, že všetky káble mám naťahané. V čom je problém?
  3. posli mi kamarata
  4. Podaval som uz aj oficialnu staznost ale nic sa nevyriesilo. ked pustam live tv cez magiogo, tak mi vyhodi hlasku: Nemate konto pre go platformu. V telekome mi napisali ze vsetko je v poriadku a ze mam skontrolovat zariadenia na ktorych to pustam... Tak som im povedal, ze vsetko skontrolovane. A ked mi volali naspat povedali mi ze im to tam funguje a ze musi aj mne!!! ked som poprosil o screenshot, pan sa na mna osopil, ze ci mu neverim. NIE NEVERIM!! mne to rovnaku hlasku vyhadzuje na mojom osobnom PC, pracovnom PC, manzelkinom pracovnom PC, oboch telefonoch. Tak asi jedine miesto kde to funguje je budova Telekomu aleboco. POMOC PROSIM!!!