Kupeckeho13

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Kupeckeho13

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Súhlasím sa názormi tu mnohých, že celý tento "môjtelekom" je jedna veľká hanba TELEKOMu a je to absolútne nepoužiteľné v podstate. Už samotné prihlasovanie a neustále potrvrdzovanie je horšie, ako sa dostať v banke na svoj internete banking, kde máme peniaze a nie len faktúry a podobné "drobnosti". Už od 9.1.2018 sa neviem prepracovať k svojim zmluvám a produktom na portáli Môj Telekom (teda neviem prečo, ale nejak ho za tohto stavu neviem prijať ako "Môj" telekom), ktoré som si zakúpi a zaplatil. Vôbec nepochopím, že ak si ja urobím zmluvu, kde uvediem všetky potrebné identifikačné údaje, tak prečo po prihlásení sa na "Môj" Telekom nemôžem vidieť svoje zmluvy a produkty. Už som dokonca aj podpísal "delegovanie", odoslal poštou a stále nič. Zmluvy, ktoré mám na svoje IČO, tie sa mi tam zobrazili a viem sa v tom pohybovať. Zmluvu, a produkty, ktoré mám na svoje rodné číslo, sa však dostať neviem. Už mi bolo povedané všeličo, ale žiadna rada nebola účinná. Tak prosím, konečne nech sa k tomu niekto postaví zodpovedne a nech celé toto podstatne zjednoduší, nech sa to dá používať. Prišla mi do SMS-ky správa, že mám faktúru vystavenú, ale nikde nemám na ňu odkaz. Neviem si to skontrolovať, ale mám platiť???? To snáď nikto nemyslí vážne !!! Roman