liberty1964

Člen
  • Počet príspevkov

    27
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O liberty1964

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Skupina paušálov 3. Uvedené na druhej strane cenníka zariadení
  2. Ja a moji známi (v Magente 1) máme nekonečné dáta v plnej rýchlosti - tak ako aj dáta v paušáloch - 4G
  3. Pokiaľ je ten istý poskytovateľ služieb, tak nevidím dôvod na sankcie
  4. Ja mám Android, ale problém ten istý
  5. Môžem sa spýtať, ktorých 6 nemeckých programov máte na mysli?
  6. Pomohlo - dík.
  7. Na počítači v Chrome mi aplikácia Magio Go taktiež nejde. Napíše hlášku Aplikáciu sa nepodarilo načítať, skúste to znova neskôr (Could not load app, please try again later). V Telekome priznali, že problémy mali v pondelok, ale už by mali byť vraj vyriešené...
  8. Mám internet XL (VDSL, cca 200 m od ústredne) od Telekomu, aktuálne parametre namerané cez wifi (speedtest.net): 21 - 78,59 - 7,65, množstvo porúch za posledné roky maximálne 1 ročne.
  9. Pokiaľ Telekom zriadi novú prípojku, tak len v súlade s platnou legislatívou. To, že tam bol pred rokmi natiahnutý kábel, dnes už asi neobstojí. K môjmu susedoví ide takisto prípojka ponad môj pozemok, tak som mu dal písomný súhlas a nebol problém.
  10. Mne sa ozvali z konkurencie (v Telekome mám Áno M) a k neobmedzeným minútam a SMS mi za tú istú cenu ponúkli len väčší objem dát. Takže za týchto podmienok poskytovateľa nemením. Možno sa ešte ozvú neskôr...
  11. Zavolal by som na technickú linku 0800 123 777 - určite poradia. Pokiaľ sa jedná o telekomunikačný stĺp, tek je jednoznačne v správe firmy Slovak Telekom, ktorá zabezpečuje údržbu takýchto zariadení.
  12. ...a dnes ráno - čuduj sa svete - všetko je v poriadku a Magio GO funguje ako má. Dúfam, že to vydrží čo najdlhšie.
  13. Mne pre zmenu nejde nič - len čierna obrazovka na všetkých programoch
  14. Pozri tému nefungujuce magio go. Mal som ten istý problém - už je vyriešený
  15. Dcéra mala rovnaký problém, všetko sa vyriešilo reštartovaním zariadenia(Huawei)