Mata236

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Mata236

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, od 1.2.2018 sme presťahovaní na novej adrese. Od 20.1.2018 riešime prenos internetu na novú adresu, osobne aj telefonicky. V oboch prípadoch mi povedali že je služba na danej adrese dostupná a že za prenos neplatím, no dnes tu bol technik a oznámil nám, že sa tu služba nainštalovať nedá. Tak som dnes bola osobne v t-come sa pýtať, čo sa dá robiť v takomto prípade a dozvedela som sa, že tu nieje dostupný akýkoľvek internet od t-comu ale napriek tomu budem musiet zaplatiť zníženú zmluvnú pokutu 50 eur. Zdá sa mi to na hlavu postavené, keďže mi bolo tvrdené že nieje problém a ja som teraz týždeň bez internetu, budem musiet zháňať iného providera a ešte k tomu platiť zmluvnú pokutu z dôvodu nedostupnosti služby na novej adrese. Viete mi pordiť ako aspoň obísť zmluvnú pokutu? Veď to snáď nieje moja chyba že tu internet nevedia nainštalovať napriek tomu že bývam na frekventovanej ulici v PK...A že mi bol tvrdený opak?