JakubJa

Člen
  • Počet príspevkov

    10
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O JakubJa

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Dnes som si všimol, že mi ide rýchlejšie internet a naozaj, zvýšili mi rýchlosť na takú, akú som žiadal pred troma mesiacmi. Na linke sa nič nemenilo, tak neviem, v čom bol doteraz problém, keď to nešlo a už to ide...
  2. @rastaman Nič lepšie tu nie je, všetko ostatné by išlo aj tak po telekomáckych kábloch... Je pravda, že Telekom má najväčšiu sieť, takže aj keď investuje najviac, je to na celom území a nie je to tak cítiť, ako keď investujú malí operátori v jednom meste.
  3. @rastaman Len za internet XL + pevnú IP. Mohol by sa ten zisk premietnuť aj do budovania infraštruktúry... Teraz som pripojený na novú ústredňu, ktorú spravili úplne na konci dediny. Čo ich k tomu viedlo a prečo ju nedali do stredu nikto nevie...
  4. @rastaman tak je späť rýchlosť 50/5. Teraz platím 18,98€ ako vianočná akcia. Po skončení podám reklamáciu. Nech mi dajú zľavu alebo dovidenia. Za túto rýchlosť mi príde 23,98€ celkom dosť. Tiež neviem, čo ich stojí na pevnej IP 3,98€ mesačne. V Swane je to zadarmo (ale neponúka VDSL).
  5. @filipec12 Zavolal som tam, nech mi vrátia pôvodný profil a pani povedala, že mi pošle zmluvu (načo?). Uvidíme, čo sa stane a možno neskôr to začnem znova riešiť. Škoda, že na čísla technikov sa nedá zavolať naspäť a dohodnúť sa. Každopádne rýchlosť je teraz ešte menšia ako by mal mať internet L, takže neviem, čo na mne skúšajú.
  6. Dnes som náhodou stretol technika u nás na ulici. Priam sršal ochotou sa so mnou baviť. Hovoril, že ku mne bola zle odmeraná vzdialenosť a rýchlosť 65 Mb/s nikdy nedostanem. V routeri vraj môže byť 80 ale viac ako to išlo to nepôjde. Mám si zavolať na infolinku, nech mi vrátia XL s nižšou rýchlosťou.
  7. Tak som zavolal ešte raz, posunuli to technikom. A dnes "úžasná" správa: Na mojej adrese nie je možné zriadiť Internet XL a bol upravený na L, takže z 50/5 mám 30/3. Je ešte šanca vrátiť XL aj keď nie v plnom profile?
  8. @filipec12 Ďakujem za odpoveď, zajtra alebo v pondelok tam zavolám a dám vedieť ako to dopadlo.
  9. @rastaman Volal som na technickú podporu = 0800 123 777, kde mi nepríjemná pani povedala, že moja linka má maximálnu rýchlosť 60 Mb/s a sú tam aj straty a že viac ako 50/5 z toho nedostanem. Tak som sa jej opýtal, či nie je možné zvýšiť iba ustream a povedala, že to posunie technikom, ale potom mi budú nastávať výpadky. +Teraz mi prišla SMS, že problém nie je na strane Telekomu. Neviem kde potom asi bude, keď oni môžu za to, akú rýchlosť mám nastavenú.
  10. Zdravím, 3. 1. 2018 mi zriadili novú telefónnu prípojku a Magio Internet XL cez VDSL. Po zriadení bola rýchlosť 52544 / 5306 kb/s. Myslel som, že sa automaticky upraví na štandardnú hodnotu (80/8), ale ani po 14 dňoch sa nič nestalo. Router som skúšal reštartovať, ale ani to nepomohlo. Volal som na technickú podporu, kde mi (drzá) pani povedala, že moja linka má maximálnu rýchlosť 60 Mb/s a sú tam aj straty a že viac ako 50/5 z toho nedostanem. Prečo ale v routeri vidím, že maximálna dosiahnuteľná rýchlosť linky je 80 Mb/s? Predpokladal som, že z toho dostanem cca. 70 Mb/s. Tak som sa jej opýtal, či nie je možné zvýšiť iba ustream a povedala, že to posunie technikom, ale potom mi budú nastávať výpadky. Mala pravdu a naozaj sa s tým nič nedá robiť? Ďakujem za odpoveď Info z routera: Errory tam vždy naskočia po reštarte, ale ich počet sa potom už nezvyšuje (5 dní rovnaký počet a internet ide).