kmetojozef

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O kmetojozef

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  • Narodeniny: 18.09.1973
  1. Zdravím Samer303, vyprosím si takéto odpovede, ja si za služby platím, za druhé samozrejme že rátam aj s výpadkami služieb, ale tak isto rátam aj s komunikáciou, pokiaľ sa však ja za 8 hodín nedokážem dostať k odpovedi, tak mám právo namietať.... Ja som vlastník internetového rádia a spravodajského portálu, internet mi slúži ako moja práca, 8 hodín už nevysielam, 8 hodín, nie som FM rádio, ale mňa to živí s polu ďalších 12 spolupracovníkov..... Je to ponaučenie aj pre mna, a budem si musieť zabezpečiť náhradný zdroj ak hlavný vypadne... Tvoja odpoveď mi smrdí ako odpoveď zamestanca telecomu, ak je tomu tak, tak ako prepáč ale tvoju aroganciu si nechaj pre nočnú zmenu.... Máš pravdu v zmulve nieje nič písane o výpadoch ale tak isto nemusím nabudúce zmluvu podpísať, a keď takto nepodpíše viac ľudí zmluvy nembudeš mať kde písať svoje arogantné odpovede... Tu na Slovensku je stále nie zvykom že by malo spoločnostiam na každom zákazníkovi záležať.... Pretože z kvapiek je more..... Ak toto číta tvoj nadriadený ak teda ostanem pritom že si zamestnace Telecomu, tak v momente by ta mal vyhodiť, ak si však len človiečik čo sa nudí tak o tej závistlosti by sa dalo pokecať Kmeťo
  2. Presne ako uvádza klient Patrik, mňa nezaujíma že vy intenzívne pracujete na odstránení poruchy, ako som napísal, platím za služby nemalé peniaze a nejde mi ani televízia, ani internet, to ako mám brať? Ja keď budem meškať s platbou to sa viete ozvať, ale keď máte niečo urobiť tak aby zákazník bol spokojný, tak si nato dávate 3 dni? To kde ste videli také jednanie ? Nejde mi ani telká ani Internet, mám úplný výpadok, a vy ani len nekomunikujete a neinformujete v akom stave sa moja vec nachádza čí aké riešenie ponúkate.... Ako hráme sa tu na západ zo socialistickými službami !!!! Ja som zákazník, a z nás žijete drobných zákazníkov pretože mi Vám robíme trh a správate sa k nám ako že uctivo, akože intezívne pracujete na odstránení závady, ale pritom nás máte na háku!!!! Aby v 21 storočí som bol bez televízie a pripojenia na internet tak to je choré.... A pritom neviem ani kde je závada, tak komunikujete ľudmi.... Kmeťo
  3. Ja Vás zdravím, som zákazník vašich služieb a využívam všetky, začo neplatím zrovna malo poplatkov, už asi cez 5 hodín sa dovolať na technicku podporu a zistiť prečo mám výpadok všetkých služieb. Na takú spoločnosť ako je Telecom by som očakával promptnejšie jednanie a hlavne komunikáciu zo zákzníkom....