Denisa090

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Denisa090

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Ďakujem za radu. Aj s tým počítam ale zároveň sa rada podelím s inými o túto nepríjemnú skúsenosť.
  2. Dobrý deň, chcem sa opýtať na politiku prístupu ku zákazníkom, ktorá sa vo Vašej spoločnosti uplatňuje? Resp. prečo v takej veľkej spoločnosti nie je možné doriešiť problém, ktorý vznikol zlyhaním ľudského faktora - zamestnanca Vašej spoločnosti? Ako biznis zákazníkovi bol našej spoločnosti pridelený konkrétny obchodný zástupca, ktorý sa doteraz snažil vždy všetko doriešiť. V decembri došlo k uzatvoreniu zmluvy s viazanosťou 24mes. a zakúpeniu MT iPhone X. Požiadavka bola zadávaná cez telefón s prizvukovaním, že telefón má byť poistený vrámci paušálu. Zmluvu aj telefón doručil kuriér a bol prevzatý so spoľahnutím, že všetko je podľa dohody. Keďže išlo o vianočný darček až na štedrý večer došlo k zisteniu, že napriek našej požiadavke nám poistenie dojednané nebolo. Okrem toho od uzatvorenia zmluvy ubehlo viac ako 7 dní a Vami pridelený obchodný zástupca nebol ochotný poistenie vybavitˇ a priznať, že je človek a žiaľ ho nedojednal. Po kontaktovaní nového obchodného zástupcu a návšteve Vašej pobočky bola z ich strany snaha záležitosť riešiť. Ponúkli nám ale už len poistenie, ktoré nie je súčasťou paušálu a ktoré má aj inú sadzbu poistného v dôsledku čoho je o cca 180€ drahšie. Nevidím dôvod doplácať na pochybenia niekoho iného. Je smutné, že v snahe udržať si spokojnosť zákazníka neviete navrhnúť zrušenie zmluvy od počiatku dohodou zmluvných strán. Následne by došlo opätovne k uzatvoreniu novej zmluvy s kúpou MT, ktorý by tak bolo možné poistiť za podmienok ako sme od počiatku požadovali.