Ezechiel

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Ezechiel

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Bonjour, mám ten istý problém. Prišla mi faktúra a len 10€ za HBO go, lebo sa aktivovalo až do 21.02.2021, pritom samotný Telekom v odkaze na hbo go zadarmo sľubuje: Pred uplynutím bezplatnej verzie Vás budeme kontaktovať s možnosťou jednoduchej deaktivácie. Nemusíte sa obávať žiadnych ďalších poplatkov. Kontaktovali ma? Nie.....Nuž verím, že kontrola zo SOI ich pokutou motivuje na zodpovednejšie podnikanie.
  2. Telekom nikdy viac (odchádzam po cca. 16 rokoch)
  3. neurob chybu a zvaz to predlzenie
  4. odporucam tuto diskusiu, tam to Telekom dostal pekne do "koulí": https://www.zive.sk/diskusia/131884/telekom-uplne-zmenil-pausaly-nove-programy-ano-maju-lacnejsie-neobmedzeno-a-viac-dat/5/