shlomo

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O shlomo

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. ked sa dozviem co potrebujem, ci uz dostanem odpoved na otazku, alebo si ju tu najdem uz
  2. no realne konci treti pracovny den a STALE NIC!! to ste tam taki neschopaci??? ja som si vsetko korektne spravil, aktiovana je sluzba, zaregistroval som sa, stiahol aplikaciu a nic mi nefunguje!! Nie som jediny co ma tento problem ako tu citam na tychto strankach ale telekomu to zjavne je jedno.
  3. Sluzba aktivovana k televizii magio sat L, riadne zaregistroval, stiahol aplikaciu a pri pokuse o pozeranie programu vypise hlasku v nadpise temy.. Pisali ste tu ako rychlo vam to vyriesili,mne tvrdi operatorka, ze sa s tym nikdy nestretla a uz dva dni nic. Pripajam prepis komunikacie: Dobry den, samozrejme, ale pokial ludia si sluzbu aktivuju,resp.ju maju aktivnu co vidia aj cez moj telekom, riadne sa zaregistruju, stiahnu si aplikaciu,ALE pri pokuse o spustenie programu im vypise hlasku "Nemate konto pre go platformu. ID ...." chybu zrejme neurobili oni,ale bude u vas... a staci google aby ste videli kolki maju tento problem a vasi ludia s tym nic nerobia..aj svagor mal tento problem a nevyriesil sa kym osobne nesiel na predajne miesto kde zistili,ze oni v systeme nemali zaskrtnute nieco...chybu mate v systeme a nestaci sa registrovat do sluzby ako zavadzate na vasich webstrankach... uz bezi druhy pracovny den od telefonatu na vasu linku,kde mi operatorka slubila, ze to bude v priebehu dna a maximalne na druhy den..najsmiesnejsie bolo ked vasa operatorka tvrdi,ze sa s tym nestretla a je toho plny internet a vase telekom fora...