OOOOA6

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O OOOOA6

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Týmto Vás vyzývam k neodkladnej oprave mobilného telefónu ktorí som Vám zaslal do opravy 20.12.2017, číslo reklamácií 7455RF00183/17 prostredníctvom pobočky Slovak Telekom Veľký Krtíš. Opravu ste zamietli z dôvodu mechanického porušenia 27.12.2017.Zariadeni bolo bezchybne ponechané na poličke a nasledujúci deň nalezené s na poli zatmavnutým displejom na ktorom sa počas dňa objavili fialové fľaky, až celý stmavol . Mobilný telefón bol skontrolovaný mojou osobou aj s ďalšou osobou pre vylúčenie mechanického zavinenia poruchy, práve z dôvodu zbytočného posielania zariadenia do záručnej opravy. Nezistili sme žiadne poškodenie, ani čo len malý škrabanec na zariadení. Po zamietnutí záručnej opravy som dostal svoje zariadenie s veľkou prasklinou na displeji ktorá bola na prvý pohľad viditeľná aj voľným okom. S poľutovaním Vám oznamujem že mám podozrenie že sa spomínaná prasklina na displeji objavila vo vašom opravnom mieste, nakoľko zariadenie bolo dostatočne zaistené proti poškodeniu prepravou .Bol som prítomný pri zabalení mobilného telefónu pracovníkom Slovak Telekomu ktorý opatrne zabalil zariadenie. O tom že sa so zariadením nakladalo podľa predpisov pri odovzdaní svedčí aj fakt že bol zabalení v originálnom balení. Po dlhom pátraní na rôznych fórach som sa dopracoval k záveru že zariadenie nevykazovalo známky poškodenia mechanického ale práve známky výrobnej chyby displeja. Mrzí ma že ako dlhoročný zákazník Slovak Telekomu musím riešiť takéto naťahovanie sa okolo pokazeného zariadenia. Vyčerpáva ma to fyzicky aj psychicky a budí vo mne otázku ďalšej spolupráci. Dúfam že mojej výzve za krátky čas vyhoviete a zariadenie opravíte podľa predpisov záručnej opravy.