Maria_Enders

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Maria_Enders

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobry den prajem, zaciatkom tyzdna mi bol aktivovany HD Sportovy kanal na Magio SAT TV, ale aj po niekolkonasobnom opatovnom restartovani Magio Boxu a pokusoch o reaktivaciu sluzby (cez chat technickej podpory) mi pri Premier Sport HD pise, ze program nie je sucastou objednanych balikov. Ostatne programy balika funguju. Stretol sa uz niekto s rovnakym problemom / pozna niekto riesenie? Dakujem.
  2. Ďakujem za odpoveď a ospravedlňujem sa za nereagovanie. Zrejme bolo na mieste to hneď na začiatku upresniť. Máte pravdu v tom, že v logine vidím všetky produkty, ktoré využívam a mám uvedené na zmluve. Okrem tejto zmluvy (nazvime ju Domov), mám ešte ďalšie dve (nazvime ich Chata a Mobil). Všetky boli uzavrené na moje rodné číslo a čo chcem dosiahnuť je to, aby som ich mala pod súčasným loginom, ktorý využívam na správu produktov na zmluve Domov. To sa mi však nedarí a stále dostávam tú chybovú hlášku. Zmluvu o elektronickej komunikácii mám aktívnu a disponujem aj 4-miestnym PINom. Je také niečo možné? Či to funguje tak, že 3 zmluvy, 3 loginy? Vďaka.
  3. Dobry den, na portali Moj Telekom mam v sucasnosti pripojeny 1 z 3 produktov, rada by som vsak mala vsetky 3 produkty s rozsirenymi pravami na jednom mieste. Snaha o taketo nieco vsak konci chybovou hlaskou, ze nedisponujem dostatocnymi pravami a mam poziadat vlastnika o delegaciu (vid obrazok) ak chcem mat k nim pristup. Delegacie moj problem nevyriesi, navyse vlastnikom som ja a kedze produkty pripojene nemam, nemam ich ani ako delegovat. Tympadom som zostala v zacarovanom kruhu. Neexistuje ani ziadna delegacia z minulosti na niekoho ineho. Zmluvu o elektronickej komunikacii mam aktivnu a disponujem aj 4-miestnym PINom. Da sa s tymto nieco spravit? Dakujem.
  4. Príjemný dobrý večer, rada by som na zákazníckom portále Môj Telekom mala prístup k svojim faktúram, čo mi však moje momentálne oprávnenie "Na čítanie" neumožňuje. Moja snaha nasledovať návod ako tento problém odstrániť a faktúry sprístupniť nebola úspešná. Súčasnú delegáciu som vymazala a pripojial som produkt prostredníctvom možnosti pripojenia "Mobilné telefónne číslo". Po odhlásení a opätovnom prihlásení mi opäť portál píše, že mám nedostatočné oprávnenie na prezeranie faktúr. Pripojenie cez "Rodné číslo" neviem dokončiť, pretože po zadaní ID kódu mi vypíše "Pri spracovaní vašej požiadavky nastala chyba" (ID kód som získala nasledovaním návodu na "Zobrazenie ID kódu") Takto som sa ale dostala do nikdy nekončiaceho kolotoča. Stretol sa už niekto s takýmto niečím a pozná riešenie z tejto prekérnej situácie? Ďakujem.