telko1

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O telko1

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Zdravím, keďže mi skončila viazanosť v Telekome chcel som riešiť pokračovanie paušálu. Avšak podľa slov pracovníkov mi už nevedeli ďalej poskytnúť takú a ani podobnú akciu ako som mal, rozhodol som sa preniesť číslo. Po pár hodinách mi prišla sms kde bola ponuka ktorá ma zaujala. Po telefonáte s pracovníčkou Telekomu sme sa dohodli, že mi ponechajú akciu ktorú som dal , stornujú prenos a ostanem naďalej v Telekome. Pár dní bolo všetko OK a dnes zrazu sms že cislo je prenesené, vyhražná sms o tom že budem platiť zmluvnú pokutu lebo som porušil zmluvné podmienky a preniesol som si číslo. Hneď ako som mohol šiel som na predajňu kde mi povedali že sa to dá riešiť len reklamáciou a musím čakať. ( podotýkam že teraz nemôžem využívať číslo, čo je premňa dosť dôležité). Preto sa pýtam či sa to nedá vyriešiť nejako promptnejšie, keďže chyba nieje na mojej strane a nikto mi nevie povedať kedy bude tento problém vyriešený. ďakujem ze pomoc