sasala.milos

Člen
  • Počet príspevkov

    30
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

5 Neutrálna

O sasala.milos

  • Hodnosť:
    Radca
  • Narodeniny: 09/11/93

Nedávni návštevníci profilu

583 zobrazení profilu
  1. rovnaký problém sa prejavuje aj u mňa, zatiaľ som nenašiel riešenie problému - aktualizácia aplikácie to nespôsobuje, vyskúšal som zablokovať aktualizácie a po čase to aj tak spravilo a takisto to nespôsobuje výpadok prúdu, resp. odpojenie tv od elektriny, skúšal som to nasimulovať viac krát, niekedy to vydrží 2 - 3 týždne, niekedy to spraví aj 2 krat do týždna.
  2. vyskúšal som to, 4 pripojené zariadenia, pri všetkých funkčný internet a rýchlost 1gbit. takisto magio box funkčny na všetkych portoch (myslim ze v minulosti magio box fungoval iba na porte 3 a 4). pripájam screenshot z administrácie routra.
  3. mám tento router a bez problemov funguje internet aj z ostatnych portov
  4. U mňa bol podobný výpadok včera v noci, lokalita tiež Ružinov, cca po 2 hodinách to nabehlo.
  5. skúste skontrolovat nastavenia internetu v tablete - https://www.telekom.sk/wiki/internet/vseobecne-nastavenia-internetu
  6. skuste reštartovat router, u mna bez problemov prebehlo. mam XL a pri merani kablom vysledok 950/100 mbit pri premium routri.
  7. jednoduchšie riešenie je nastaviť si obmedzenie rychlosti v torrent klientovi
  8. prenos čísla trvá 4 pracovné dni, Dnes je štátny sviatok takze 1.5. sa nezaratáva. Ak Vám ešte funguje pôvodná sim tak prenos ešte neprebehol. Ked pôvodná stratí signál, vtedy je číslo prenesené na karte ktorú ste dostali od telekomu.
  9. mam vyskúšané bluetooth slúchadlá a ps4 ovládač, uplne bez najmenšieho problemu, takže BT reproduktor a pod. by tie malo ist bez problemov.
  10. a co by si chcel modifikovať ak by si platil viac? áno paušal si môžeš počas viazanosti zvýšiť, ale nové zariadenie môžeš az pred skončením viazanosti. ja čítam s porozumením a vidim ze v prispevku bola otazka na novy paušal a novy mobil.
  11. predlženie bude možné po 1.5.2020
  12. Mobil každý rok skončila pred par rokmi, takže určite ti to nikto na pobočke nekomunikoval, resp. všímam si ze vo viacerých príspevkoch píšeš veci ktoré vôbec nie sú pravda. Nový mobil a predlzenie zmluvy je možné riešiť 3 mesiace skôr, ak v predošlej zmluve bolo brané zariadenie, tak sa doplatí alikvotny doplatok za splátku, zálezí aká bola predtym mesačná splátka a koľko chýba do konca viazanosti, čiže napriklad. predtym splatka 5€ mesačne a spraviš si predlženie mesiac a pol pred skončením, tak doplatíš 7,50€.
  13. cez technika určite nie, sam pisal ze cez ONT telekomu to išlo tak ako malo, cez vlastný router to išlo pomalšie. ano vyriešil to update firmwaru vlastneho routru, ale telekom technik ti nebude servisovat tvoje zariadenie.
  14. vyskúšané, KODI ide nainštalovať bez problémov cez google play.
  15. Nemáte náhodou aktívne presmerovanie hovorov?