sasala.milos

Člen
  • Počet príspevkov

    27
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

5 Neutrálna

O sasala.milos

  • Hodnosť:
    Radca
  • Narodeniny: 11.09.1993

Nedávni návštevníci profilu

336 zobrazení profilu
  1. U mňa bol podobný výpadok včera v noci, lokalita tiež Ružinov, cca po 2 hodinách to nabehlo.
  2. skúste skontrolovat nastavenia internetu v tablete - https://www.telekom.sk/wiki/internet/vseobecne-nastavenia-internetu
  3. skuste reštartovat router, u mna bez problemov prebehlo. mam XL a pri merani kablom vysledok 950/100 mbit pri premium routri.
  4. jednoduchšie riešenie je nastaviť si obmedzenie rychlosti v torrent klientovi
  5. prenos čísla trvá 4 pracovné dni, Dnes je štátny sviatok takze 1.5. sa nezaratáva. Ak Vám ešte funguje pôvodná sim tak prenos ešte neprebehol. Ked pôvodná stratí signál, vtedy je číslo prenesené na karte ktorú ste dostali od telekomu.
  6. mam vyskúšané bluetooth slúchadlá a ps4 ovládač, uplne bez najmenšieho problemu, takže BT reproduktor a pod. by tie malo ist bez problemov.
  7. a co by si chcel modifikovať ak by si platil viac? áno paušal si môžeš počas viazanosti zvýšiť, ale nové zariadenie môžeš az pred skončením viazanosti. ja čítam s porozumením a vidim ze v prispevku bola otazka na novy paušal a novy mobil.
  8. predlženie bude možné po 1.5.2020
  9. Mobil každý rok skončila pred par rokmi, takže určite ti to nikto na pobočke nekomunikoval, resp. všímam si ze vo viacerých príspevkoch píšeš veci ktoré vôbec nie sú pravda. Nový mobil a predlzenie zmluvy je možné riešiť 3 mesiace skôr, ak v predošlej zmluve bolo brané zariadenie, tak sa doplatí alikvotny doplatok za splátku, zálezí aká bola predtym mesačná splátka a koľko chýba do konca viazanosti, čiže napriklad. predtym splatka 5€ mesačne a spraviš si predlženie mesiac a pol pred skončením, tak doplatíš 7,50€.
  10. cez technika určite nie, sam pisal ze cez ONT telekomu to išlo tak ako malo, cez vlastný router to išlo pomalšie. ano vyriešil to update firmwaru vlastneho routru, ale telekom technik ti nebude servisovat tvoje zariadenie.
  11. vyskúšané, KODI ide nainštalovať bez problémov cez google play.
  12. Nemáte náhodou aktívne presmerovanie hovorov?
  13. Na prípadnú reklamáciu, ak to príde reklamovať iná osoba stačí doklad o kúpe - pokladničný doklad.
  14. stream on nebude fungovať dáta sa budú započítavať, kedže operátor nemá ako identifikovať že prenášaš napriklad videá z youtube. v dátovej prevádzke je iba ip adresa VPN.
  15. Ak ide volat/sms určite roaming povoleny je. Treba povolit v nastaveniach telefónu aj položku dátový roaming (na androidoch je to predvolene vypnuté)