kiwinna

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O kiwinna

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Vy si zo mňa robíte vážne srandu? 14.2. mi končilo fakturačné obdobie a k tomuto dňu som ukončila používanie služby mobilný internet 1. Viazanosť mobilného telefonovania a aj mobilného internetu mi skončila 14.12.2017. 8.2. som zmenila operátora a zistím, že ste mi ešte dva mesiace po skončení viazanosti účtovali splátky za mobil. OK, chybu ste si uznali. A teraz mi vystavíte faktúru za 15.2. za mobilný internet? To nemyslíte vážne ? Neľutujem svoje rozhodnutie prejsť k inému operátorovi.
  2. mne skončila viazanosť 14.12.2017 a aj tak mi dve nasledujúce obdobia stále účtovali poplatok za mobil. Takže čakám na vybavenie reklamácie. Čarovne už nemali info, že mi 14.12.2017 skončila viazanosť, lebo som k 9.2. preniesla číslo k inému operátorovi. Ale faktúru mali.