Mitko991

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Mitko991

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Už vybavené, vymenený kus za kus. Ďakujem za vybavenie Matuš.
  2. Ahojte chcem sa poinformovať ako ďalej riešiť problem s telekomom. 9 .1. 2020 som zobral nový telefon Iphone 11 k paušalu. Všetko prebehlo v poriadku. Bol som na návšteve kde som ho zapol vložil SIM a postupne prisposoboval svojim potrebám. Foliu som ani dole nedával kedže až doma som si chcel hneď nalepiť ochranné . Tak pridem domov dám dole foliu a išlo ma .... ( Viď Foto ). Samozrejme hned ráno idem do telekomu a namiesto aby mi vymenili telefon KDE JE JASNÁ VÝROBNÁ VADA A PREDALI MI POŠKODENY TELEFON, tak sme spravili reklamáciu kde som jasne povedal, že škvrny na displeji vidno pri zhasnutom displeji, pod foliou a sklom to nevidno!!! A včera mi prisla odpoveď , že —— Nebola uznaná z dôvodu že škvrny na displeji je vidno len pri zhasnutom telefone a nemaju vpliv na tech funkčnosť... Tak ja neviem . Hrabe im tam ? Telefon som ani neprebral a dal ho znova reklamovať . Už rozmyšľam, že to hodim cez SOI , toto nieje normálne , že mi predaju poškodený telefon už z výroby a ešte ma chcú ochcávať ? Takéto problémy v O2 mať nebudem najskôr.....
  3. A zase .... tak nato už nemam nervy, zase mi zožralo 700 mb za 1:30 hod na youtube so službou Stream on !
  4. Tak o tom premium učte som vobec nevedel čo youtube ponuka, dik za info ... no na to premium nemam slov
  5. Už vyriešené , chyba bola z ich strany, Dáta mi vrátili 👍, a hej v s tym youtubom maš pravdu už začali dávať aj dve reklami za sebou .....
  6. Ahojte , nevie mi niekto povedať prečo mi Stream on zožral takmer polovicu mobilnych dát cez youtube aj ked je aktivovaný ?????????? A ze je to reklamamy , to mi nespominajte ani , vzdy ich hned zrusim ako sa daju