kacik18

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O kacik18

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, dňa 20.11.2017 mi zriadila moja mama (v rámci akcie 50% zľavy na druhý paušál) paušál Happy S a novú SIM kartu (samozrejme spoplatnenú 10€) s tým, že mi aj prenesiete číslo z mojej starej SIM karty na túto novú. Ubehli dva týždne, číslo prenesené nie je a ani paušál využívať nemôžem. Volali sme na infolinku, kde nám povedali, že číslo nepreniesli, treba spísať reklamáciu (jej text samozrejme nevidíte lebo sa to spisuje cez telefón) a 30 dní ešte nebudem mať paušál ALE faktúru (ktorá mimochodom ešte neprišla, pričom zmluvu už mám) zaplatiť musím lebo bola vystavená v novembri. Chcem sa opýtať začo??? Začo mám platiť faktúru keď Vaše služby nevyužívam a 30 dní ani nebudem? To je v Telekome bežný postup, zaviazať si klienta, nič mu neposkytnúť ale chcieť za to peniaze? Prepáčte ale skutočne by som pochopila, keby došiel ospravedlňujúci email že ste zabudli preniesť to číslo a vyskytla sa komplikácia a teda môžem využívať Vaše služby až od Nového roka. Poďakovala by som za korektné správanie a tešila sa na nový paušál. Ale toto...ani bu ani mu, zákazník si musí všetko zisťovať sám a ešte aj platiť za služby ktoré nemôže využívať. Všetky telefonáty sú predsa nahrávané, tak by bolo fajn si prehrať objednávkový telefonát kde bolo vyslovene objednané prenesenie čísla - nebolo to vykonané, čiže je chyba na Vašej strane a nemáte dôvod mi účtovať Vaše služby, ktoré nevyužívam! Veľmi zlá reklama Telekom!