vierasmalova

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O vierasmalova

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Niekoľko rokov som zákazníčkou spoločnosti, kopa ale skutočne kopa peňazí mesačne odchádza k Vám za nasledujúce služby : asi tri mobilné telefóny na ktorých sa nedá dovolať , pretože podľa vašich technikov máme volať len mimo domu a chodiť po uliciach aby sme mali aký taký signál. Milý pán riaditeľ podotýkam, že bývame v bežnom rodinnom dome ako ostatní zákazníci a nie v protijadrovom kryte alebo bunkroch, ak môžu mať signál v mestách tak porosím aj v dedine. Môže mať signál O2, Orange, Štvorka, Tesco a iné siete ešte aj Funfon tak by mohol mať aj Telekom. Samozrejme ako verná zákazníčka mám aj internet Telekom no myslíte že ide ? Už rok platím za najvyšší balík a rýchlosť mám bežne asi 5 nie tridsať ako platím. Odpaľuje mi doma zariadenia, rozhasujem si IP adresy na domácich zariadeniach, keď sa horko ťažko dovolám do reklamácií na pár minút mi pustia nejakú tú vyššiu rýchlosť potom technici po dvoch dňoch minimálne prekáblujú stanicu na obecnom úrade lebo nevedia zapojiť káble a celé ešte horšie. Ako môže ísť najrýchlejší internet na predvojnových kábloch päťkrát spojených? A vaši operátori na telefónnej linke polhodina minimálne a nič!!!!!!! No a aby nebolo málo mám aj magio televíziu, ktorá pre istotu zamŕza a tá ide cez satelit takže to už nebude s kostolným poriadkom. Budem Vám veľmi povďačná ak do pár dní dostanem odpoveď a nápravu pretože riešenie odísť od Vašej spoločnosti mi už nestačí. Chcem okamžite služby v plnej kvalite aké, za aké platím . Však si takto rušíte zákazníkov najprv pôjdu telefóny celej rodiny a známych potom je na rade zmena operátora internetu pretože na optike ponúkajú 100 MB a servis do par hodín a nakoniec ak budú super prečo im nedať aj TV. Mrzí ma že operátor s ktorým roky žije moja rodina sa takto zopsul a kašle na mňa . Ďakujem s pozdravom asi bývalý zákazník.