A1B2C3

Člen
  • Počet príspevkov

    274
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

64 Výborné

1 Nasledovník

O A1B2C3

  • Hodnosť:
    Super Profík

Nedávni návštevníci profilu

1971 zobrazení profilu
  1. V tom prípade bude treba najprv aktualizovať OP v Orange. Bez toho prenos nebude úspešný.
  2. Zdravím, alebo prípadne : https://lmgtfy.app/?q=samsung+galaxy+s10+esim&iie=1
  3. Samozrejme je to možné aj online: https://eshop.telekom.sk/category/pausaly-telekom/list/product_listing?productOfferingTerm=agreement24&bp=acquisition stačí si pri objednávke zvoliť možnosť, že si chcete preniesť číslo.
  4. Dobrý deň, s takýmito záležitosťami je určite lepšie skôr zahájiť chat a poslať fotky, pracovníci na predajni sú predajcovia a nemusia vedieť technicky všetko. Vyzerá to, že danú sieť nastavujete manuálne, určite by nemal byť problém s tým, že to je Telekom. Pošlite keď tak postup, ako ste sa pripájali a poprípade fotku toho, čo od Vás TV žiada. Odporučil by som danú sieť úplne z TV odobrať a skúsiť sa pripojiť nanovo cez nejakú možnosť automatického pripojenia, kde by ste mali možnosť si len vybrať sieť a zadať heslo.
  5. Zdravím, si pripojený cez kábel, alebo cez wifi? Akú rýchlosť internetu by si mal mať? Ak máš zaplatené 100Mbit/s tak sťahovanie rýchlosťou 9,8 mb/s je úplne v poriadku
  6. Zdravím, nemyslím si, že toto bude problém na strane telekomu nakoľko to nie je priamo ich služba. Ja osobne som s kvalitou streamu cez hbo go nemal žiaden problém. Odporučil by som skontrolovať nastavenia, či náhodou nemáte zvolenú nízku kvalitu streamu a podobne.
  7. Je potrebné počkať pár dní niekedy až jedno fakturačné obdobie, nakoľko mi to príde, že Telekom aplikáciu musí niekto ručne aktualizovať cez excel tabuľku, nakoľko po prenose čísla nie je schopná zobraziť údaje o čísle...
  8. Netuším aké parametre už mal paušál HappyXL, ale aktuálnu ponuku nájdeš tu: https://eshop.telekom.sk/category/pausaly-telekom/list/product_listing?productOfferingTerm=agreement24&bp=acquisition vyber si čo ti najviac vyhovuje
  9. Dobrý deň, PUK môžete získať priamo v Telekom aplikácií v nastaveniach produktu. Na kartičke od SIM karty V predajni
  10. Pravdepodobne ti nezdvihli preto, lebo si volal 10 minút pred záverečnou a o 22:00 sa linky zatvárajú. Veci treba riešiť skôr, nie pár minút pred koncom
  11. Toto je verejné fórum tu sa na to nikto nepozrie. Treba napísať na technickú podporu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  12. Ako sa tento problém prejavuje? Router vôbec wifi nevysiela, alebo sa k danej wifi sieti nedokážeš pripojiť?
  13. Toto je verejné fórum, kde disktujú používatelia. Treba zavolať na technickú podporu 0800 123 777 alebo napísať tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam Tu Vám ovládač nikto nepošle.
  14. Toto je verejné fórum ako je to napísané aj v titule stránky a nikto Vám odtiaľto volať nebude. Treba zavolať na 0800 123 456, poprípade písať tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  15. Toto je verejné fórum, ako je to aj uvedené v nadpise stránky. Treba zajtra zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456. alebo môžeš napísať na: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam kde ti povedia ako ďalej