A1B2C3

Člen
  • Počet príspevkov

    248
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

55 Výborné

1 Nasledovník

O A1B2C3

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

1730 zobrazení profilu
  1. Myslím, že stačí trocha porozmýšľať a zistíš že to je podvod ktorý ti chce zneužiť platobnú kartu Stačí sa pozrieť hore a zistíš že to je úplne náhodná stránka, čo s telekomom nemá nič spoločné. A taktiež neviem prečo by ti niekto len tak dával telefón za 2€. Pravdepodobne ide o typ človeka čo zdieľa na FB tiež všetky sprostosti typu vyhrajte nábytok, teslu byt auto iba za komentovanie
  2. Netuším o akom sms fóre hovoríš, ale mikroplatby si tu určite neaktivuješ. Bude potrebné to aktivovať cez Môj Telekom na webe, poprípade zavolať na 0800 123 456.
  3. Paušál ti určite bude pokračovať aj naďalej. Telekom niekedy posiela predplatenku s kreditom ako darček pri objednávke.
  4. Servery so stabilitou internetu nemajú veľa spoločného, aký máš balík internetu a poprípade aké sú rýchlosti?
  5. Dá sa to zistiť napríklad napísanim tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam alebo zavolaním na zákaznícku linku 0800 123 456
  6. Ahoj, ak si podpísal zmluvu napríklad na 20€ paušál, tak na nižší prejsť nemôžeš a musel by si poprípade zaplatiť zmluvnú pokutu. Overiť si to môžeš cez chat, alebo na zákazníckej linke.
  7. Ahoj, čo si myslíte o chate na stránke telekom.sk? Väčšinu času, keď sa snažím zahájiť chat dostanem hlášku že kolegovia su nedostupní . Vyzerá to tak, že chat nie je pre Telekom priorita, v tom prípade by ho radšej rovno mohol vypnúť keď je toho veľa a nie že zákazník musí 20x skúšať to isté vyťukávať aby zistil, či ho náhodou prepojí na operátora. Len môj názor
  8. Ak sa ti nechce volať, alebo čakať na chate tak môžeš poprípade priamo poslať mail: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam určite sa to vyrieši skôr než čakať kým si to tu niekto z Telekomu všimne a posunie to ďalej.
  9. Toto je verejné fórum, takže tu ti žiaden pracovník Telekomu synchronizáciu nevykoná. Zavolaj na 0800 123 777 kde sa na to pozrú
  10. Toto je verejné fórum, ponuka je taká ako je na stránke: https://www.telekom.sk/internet/magio-internet
  11. Odpoveď od Telekomu tu určite nečakaj. Určite zavolaj na 0800 123 777 chvíľu si potancuješ na linke a a požiadaj o preverenie spojenia. Ak by to bolo v routri tak ti ho prídu bezplatne vymeniť.
  12. Mne to príde tak, že Telekom nejak softwérovo blokuje rýchlosť wifi na danom routri. Mal som ten istý router s 2.4ghz od Orange keď som u nich využíval internet a rýchlosť cez wifi išla bežne aj 100mbit/s
  13. Optiku od Telekomu mám taktiež a zatiaľ som ani raz takýto problém nezaznamenal. Určite by som odporučil kontaktovať technickú podporu, najlepšie v čase keď Vám internet ide extrémne pomaly aby si to mohli preveriť.
  14. Podľa článku niekedy to raz pôjde: https://zive.aktuality.sk/clanok/150612/na-predplatenych-kartach-od-telekomu-nejde-volte-v-buducnosti-s-funkciou-pocita/
  15. Toto je verejné fórum nie zákaznícka podpora ak by niekto nevedel čítať. Keď chcete, tak si ju zrušte aj po 150 rokoch nikto plakať nebude.