A1B2C3

Člen
  • Počet príspevkov

    238
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

50 Výborné

1 Nasledovník

O A1B2C3

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

1495 zobrazení profilu
  1. Toto je verejné fórum, ponuka je taká ako je na stránke: https://www.telekom.sk/internet/magio-internet
  2. Odpoveď od Telekomu tu určite nečakaj. Určite zavolaj na 0800 123 777 chvíľu si potancuješ na linke a a požiadaj o preverenie spojenia. Ak by to bolo v routri tak ti ho prídu bezplatne vymeniť.
  3. Mne to príde tak, že Telekom nejak softwérovo blokuje rýchlosť wifi na danom routri. Mal som ten istý router s 2.4ghz od Orange keď som u nich využíval internet a rýchlosť cez wifi išla bežne aj 100mbit/s
  4. Optiku od Telekomu mám taktiež a zatiaľ som ani raz takýto problém nezaznamenal. Určite by som odporučil kontaktovať technickú podporu, najlepšie v čase keď Vám internet ide extrémne pomaly aby si to mohli preveriť.
  5. Podľa článku niekedy to raz pôjde: https://zive.aktuality.sk/clanok/150612/na-predplatenych-kartach-od-telekomu-nejde-volte-v-buducnosti-s-funkciou-pocita/
  6. Toto je verejné fórum nie zákaznícka podpora ak by niekto nevedel čítať. Keď chcete, tak si ju zrušte aj po 150 rokoch nikto plakať nebude.
  7. Viem si predstaviť že Telekom používa na aktiváciu napríklad Volte nejakú excel tabuľku ktorú spíšu raz za mesiac a potom to niekto ručne aktivuje. Taktiež mi to príde aj v prípade nefunkčnosti aplikácie po prenose čísla do Telekomu. Aplikácia ani Web verzia nerozpozná že dané číslo sa už nachádza v sieti a niekedy to môžu trvať dosť dlhú dobu kým nový zákazník bude mať konečne prístup k svojej spotrebe. Aplikácia po prenose čísla rada píše chyby typu: Zadané číslo nie je v sieti Telekom. u iného operátora som nikdy nemával takýto problém a hneď v deň keď sa mi prenieslo číslo mi fungovala aj aplikácia.
  8. Tatktiež by už bolo načase konečne začať podprovať Váš produkt a to T paušály ktoré sú v Môj Telekom stále nepodporované Je to sranda že operátor ponúka paušály ale systém nepodporuje správu produktu.
  9. Ja som si preniesol číslo do Telekomu bez zariadenia a následne som sa informoval na zákazníckej linke či si môžem dodatočne zobrať zariadenie. Povedali mi že približne za 3-4 mesiace (už si presne nepamätám) ich systém pustí dokúpiť si zariadnie. Cez kontaktný formulár mi dokonca upresnili aj presný dátum kedy by to malo ísť. Musel som si zariadenie kúpiť na predajni, pretože eshop stále vypisoval že nemám nárok. Na predajni mi vytvorili objednávku a nebol s tým žiaden problém.
  10. Dobrý deň, a aké iné dáta by to akože malo ťahať a keď tak odkiaľ prosím Vás? Veď ste to pripojili do routru tak samozrejme že tie dáta idú z Telekomu. Tomu routru je jedno čo tam pripojíte
  11. Tiež som mal ten istý problém, od 23:30 do približne 00:15 nefungoval vôbec internet. Olívia (automat na chate a telefóne) ale aj tak hovorila že je všetko poriadku, že chyba je v mojom nastavení siete. S technickou podporou sa nedalo spojiť, aj keď majú byť nonstop. Pár krát mi oznámilo hlášku že majú plné ruky práce a potom ma vyplo.
  12. Toto je fórum kde si radia používatelia a nie zákaznícka podpora čiže sa tu nikto na to nepozrie. Treba volať 0800 123 456 alebo písat priamo na podporu
  13. Vôbec mi neprekáža že nemajú v ponuke nejaké hranie sa na psíkov ktorí utekajú za loptou
  14. Najviac by ma potešilo kebyže sú nejaké neobmedzené dáta aj pre existujúcich zákazníkov. Na T paušál som prešiel pred pár mesiacmi a Deezer mi je docela nanič keď mám spotify a hbo go už používam.
  15. ?