A1B2C3

Člen
  • Počet príspevkov

    217
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

39 Výborné

1 Nasledovník

O A1B2C3

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

1 271 zobrazení profilu
  1. Horšie je že už veľmi dlho po predstavení T paušálov stále nefunguje sekcia Produkty a Službu - Nepodporovaný produkt.
  2. Myslím, že by bolo rozumnejšie priamo napísať na podporu: http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  3. Ako som si všimol tak je dnes nejak všetko od Telekomu spomalené
  4. Dobrý deň, treba ho prísť vymeniť na predajňu.
  5. Dosť často sa stáva že to overovanie cez SMS nefunguje. Mne sa napríklad od rána nedalo prihlásiť do Môj Telekom pretože som sa ku kroku na zadanie kódu z SMS ani nemohol dostať. Odporúčam keď tak počkať a skúsiť sa prihlásiť neskôr.
  6. Skús zadať číslo do Googlu, ak nič nenájde tak bohužial
  7. Nijak
  8. Pošli reklamáciu cez: http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ na fóre s tým nikto nič nedokáže spraviť
  9. Zavolaj na 0800 123 456 kde ti povedia viac informácií, alebo napíš priamo na zákaznícku podporu tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ toto je fórum, nemáme sa ti ako pozrieť na zmluvu/faktúru prečo platíš toľko.
  10. Taktiež by som privítal aby už konečne fungovala sekcia Produkty a Služby v Môj Telekom pre T paušáy. Je to dosť trápne že sa predstavia nové paušály, ale ich správa nefunguje.
  11. Ja by som hlavne privítal podobnú ponuku ako bude mať virtual, poprípade navýšiť dáta na existujúce paušály.
  12. Keď som mal StreamON tak presne to isté sa stalo mne pri Spotify. Odporúčam priamo podať reklamáciu cez kontaktný formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  13. Keď si zadáš adresu: https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia klikneš na vrstvy a vyberieš si plánované pokrytie.
  14. Keď si zadáš adresu: https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia klikneš na vrstvy a vyberieš si plánované pokrytie.
  15. Na pobočku určite chodiť netreba, keď tak stačí zavolať/napísať. Viazanosť zistíš na stránke Môj Telekom v Produktoch a službách, alebo cez aplikáciu Telekom po kliknutí na Program