A1B2C3

Člen
  • Počet príspevkov

    151
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

25 Výborné

O A1B2C3

  • Hodnosť:
    Profík
  1. Nemusíš zakladať tú istú tému dva krát... Skús zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456.
  2. Skúsil by som pozrieť: https://www.chatsim.com/personal
  3. Na stránke telekom.sk ak sa ti chat nezobrazuje tak operátori nie su dostupní. Poprípadne rovno zavolaj na bezplatnú zákaznícku linku 0800 123 456
  4. To záleží od toho kde budeš. Tu je koľko zaplatíš za volania, megabajt, sms atď. https://www.telekom.sk/volania/roaming/pausal
  5. Treba zavolať na technickú podporu 0800 123 777 (bezplatné volanie) tu Vám to nikto neopraví ani nedá žiadnu kompenzáciu. Toto je fórum
  6. Tu Vám s tým nikto nebude vedieť pomôcť. Odporúčam priamo napísať na zákaznícku podporu. https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  7. O2

    Toto je fórum tu ti to nikto oficiálne povedať nevie. Zavolaj na bezplatnú zákaznícku linku 0800 123 456 alebo napíš cez: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  8. Toto nie je zákaznícka podpora ale fórum. Napíš cez: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  9. Faktúry nájdete taktiež na Môj Telekom.
  10. Tu ti to nikto nevysvetlí, toto je fórum. Na faktúre máš napísané za čo platíš. Ak ti neskončila zmluva tak si asi nezdvihli len tak sumu z 10 na 50
  11. Tak SIM je už dosť zastaralá technológia. Raz musí prísť zmena.
  12. @Marcel napríklad sa to dá využiť na Smart hodinkách. Budú fungovať samostatne a nebudú musieť byť pripojené na telefón.
  13. Zavolaj na technickú podporu 0800 123 777 (bezplatné volanie) kde ti to preveria
  14. Tu ti nikto nepovie prečo ti ZMIZOL kredit. Zavolaj na zákaznícku linku 0800 123 456 (bezplatné volanie) alebo použi kontaktný formulár a prilož tvoje screenshoty: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  15. Zavolaj na zákaznícku linku 0800 123 456 kde ti to preveria.