A1B2C3

Člen
  • Počet príspevkov

    178
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

30 Výborné

O A1B2C3

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

1 140 zobrazení profilu
  1. Presmerovanie sa berie ako bežný hovor ktorý sa ti odrátava z minút, kedže máš neobmedzené volania tak ťa to stáť nič nebude
  2. Zisťoval som si to a zariadenie sa nedá vyplatiť celé naraz ale musí sa splácať mesačne.
  3. Nemyslím si že je problém prijať hovor, ale keď je výpadok tak v tom isté čase volá veľmi veľa ľudí a proste sú operátori obsadení
  4. Nie nezaujíma každého mobil, ten si viem kúpiť hocikde a aj lacnejšie
  5. Toto je verejné fórum ktoré vidí hocikto na internete. Prečo takto verejne zverejnujete svoje osobné údaje?
  6. Skús využiť bota na stránke telekom.sk ktorý skontroluje funkčnosť služieb, poprípade zavolaj na technickú podporu 0800 123 777
  7. Ahoj, to isté som spravil ja. Pri pevných službách preplácajú zmluvnú pokutu 50€ (internet 50€ +tv 50€) taktiež to isté robia aj pri paušáloch. Mne preplatili 150€ pri paušály. Zlavu za pevné služby som taktiež dostal, na pol roka mám zlavu -10€. Treba zavolať na bezplatnú zákaznícku linku 0800 123 456 a popýtať sa na to vykúpenie z viazanosti a že či ti vedia dať aj nejakú zľavu keď si od nich zoberieš 3 služby.
  8. Ok, a význam tohto príspevku? Toto je verejné fórum. Píš na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ alebo volaj 0800 123 777
  9. Zdravím, toto je verejné fórum. Treba napísať priamo na zákaznícku podporu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  10. Tak neviem či to oni nejak limitujú aby som si zaplatil 2€ za router, ale dávnejšie som mal ten istý router od orange a v pohode dával aj 200
  11. No mal by vytiahnuť až na 300 aspoň podľa toho čo píšu na stránke: https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/huawei-hg8245h
  12. Aktuálne moja rýchlosť na kábli:
  13. Tento istý problém registrujem aj ja.Mám optiku Lko a upload je zvýšený na 60 ako má byť ale download ide max 90 na kábly a 60 na wifi.
  14. Tak to je teda veľmi pomalé, treba volat na 0800 123 777 a poriešit to s nimi
  15. Ja taktiež využívam neobmedzené dáta na Máj a neevidujem žiadne obmedzenie rýchlosti. Skús vypnúť zapnúť telefón, skontrolovať či je zapnuté 4G a ak sa rýchlosť nezvýši, tak kontaktuj technickú podporu. Poprípade nahraj screenshot speedtestu že ako moc to je pomalé.