MajoCadca

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O MajoCadca

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Ako zistím výšku aktuálnej zmluvnej pokuty?
  2. Internet v zahraničí Vážený zákazník, z technických príčin nie je momentálne možné zobraziť stránku s ponukou roamingových dátových balíčkov. Skúste ju zadať opätovne do Vášho prehliadača.V prípade problémov alebo otázok prosím volajte Zákaznícku linku Telekom +421903903903. A internet v Čechách nejde a nejde. Samozrejme keď sa mi podarí dovolať počúvam stále dookola ake mate nastavenie telefonu, zmente si v nastaveniach ineho opreatora .... je to v riešení dáme vam vedieť. Ale sú to už min 2 týždne. Pred mesiacom mi to šlo a zrazu nejdu dáta na karte ani v inom telefone - Samsung Sony Xiaomi... Iny internet mi v mojom telefone ide napr O2. Takze telefonom to nie je. Na Slovensku je všetko OK.