robicq

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O robicq

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Ahoj @DominikGalovic a @Dodes19 presne toto bol dovod spustenia tejto temy. Mam taku istu skusenost - chatbot mi chcel dokazat ze chyba je na mojej strane, avsak sused s "default" telekom routerom mal tie iste vypadky. Tuto "akciu" telekom nezvladol. Spravnejsi postup podla mojho nazoru mal byt: Oslovit zakaznikov podla dajakeho kluca (vyssie spotreby dat, permanentne "tahanie" napr torrent alebo specificka lokalita apod) ci nechcu participovat na otestovani vyssich rychlosti siete ponuknut za odmenu ponechanie vyssieho profilu napr na pol roka upozornit na moznu nestabilitu DSL pripojenia (lebo odstup sumu od signalu) pracovat s touto skupinou a neovplyvnovat inych zakaznikov Drzim palce nech to nabuduce vyjde a rad to cez dajaky vikend otestujem, v ziadnom pripade ale nie cez pracovny tyzden...
  2. Mmm toto su People Stress testy :-) keby mi boli povedali tak im poskytnem daku sucinnost alebo pospustam cosi... ale cez vikend, nie ked som uprostred konferencaku s kolegami :-S Dalsi den zatial stabil asi u nas uz dotestovali, drzim si palce...
  3. Pozdravujem Nitru :-) ! Ano, moje vysledky su zrejme lepsie, ked som tahal dake tie LibreOffice alebo ISO obrazy, tak mi bezne ukazalo aj 4 MB = cca 32 Mbps a to pokladam za super. Speedtest od Ookla pisal 40/5 zvycajne. Za dnesok som vypadok uz nezaznamenal, co je super, testy asi skoncili :-) Drzim palce a prajem pekny zajtrajsi den!
  4. Ahojte, update k teme: Prisla mi SMS ktora tvrdi ze pricina sluzby nie je u nich.Uplne tomu verim, pri meraniach su vsetky parametre OK - este raz ale duplujem ze nikto sa nepozrel do logov, ako casto mi linka padla. Vcera som sa bavil so susedom, ten ma priamo ADB router telekomu a hovoril mi tiez ze mal vypadky, internet zletel, nic a znova nabehol. Aj viackrat za sebou. Takze metodou polus-omyl v Telekome zistia "co dokaze ulica" vlastne co dokaze linka na ulici :-) Dnes zatial linka stabilna, pevne dufam ze uz nebudu yvmyslat s teoretickou priepustnostou siete..! Tiez mi tych 40 mega downstream postacuje..
  5. @filipec12 dakujem - nepoznam parametre linky kedy je odstup sumu dostatocny - nemam nastudovane :-) a diky teda za overenie. MTU a VLAN mam ako predtym... Tie nastavenia v DSL som nemenil, vsetko ostalo ako predtym.. Moje podozrenie smeruje skor ku aktivite Telekomu - zvysovania rychlosti... Preto by som potreboval aby sa tohoto chopil technik a pozrel sa na strane telekomu, podla mna ten "moj" log musi vyzerat od minuleho tyzdna strasne... Potrebujem dajaky ofuk aby moj pripad zobral realny clovek od Telekomu a nie robot... :-( Mozno @Mirko alebo @Thyralexi - nie ste v "kompanii"? ;-) Dakujem!!!
  6. Ahoj @filipec12, tam je tiez robot (velmi podobny tomu hlasovemu), ktory skoncil tak ze sa mi pokusi poslat SMS kody na nahradny internet cez mobil.. Co mi vobec nepomoze, pretoze mobilny Telekom ma u nas katastrofalne pokrytie.. Zial ta padajuca DSL mi dost ovplyvnuje pracu ked ma zhadzuje z telekonferencnych (skype) hovorov.. :-( Pre odbornikov na podpore: toto je obrazok z hodnot DSL, mozno to napovie: Dakujem!
  7. Dobrý deň, asi od štvrtka 30. apríla 2020 registrujem výpadky VDSL linky, trvajúce len toľko, že spadne DSL fyzická vrstva, následne sa router prihlási (handshake), dostane rýchlosť 40/4 - 41/5 a internet znova naskočí. Dakedy vypadne aj viackrát po sebe. Mám ASUS router ktorý šiel až doteraz veľmi stabilne. Dostalo sa mi info že Telekom zvyšuje paušálne rýchlosti ale i keď som iba 350 metrov od miniDSLAM, drôt nepustil viac ako 30Mbps, po vektorizácii to šlo hore na stabilných 40 Mbps. Žiaľ pri opakovaných pokusoch dovolať sa na 0800 123 777 skončím tam, že automat sa pokúsi na diaľku overiť moje spojenie, keďže však pripojenie nabehne, automat už chybu nevidí. Potrebujem dajako dať na vedomie technikom, nech si pozrú históriu DSL vrstvy na mojom zariadení a nepokúšajú sa dvíhať rýchlosť, lebo to k ničomu nevedie. Otázka: Viete mi povedať ako im to dať vedieť priamo a nie preklikávaním sa cez automat? Ďakujem!
  8. Po roku a pol (takmer) som narazil na rovnaky problem a uz aj viem riesenie. Chybova hlaska Over quota znamena prilis vela (kusov) mailov v schranke, kde schranka zrejme znamena nielen prijatu postu ale aj odoslanu, zmazanu apod. NESUVISI to s velkostou schranky, napriklad mate 5000 MB priestoru a plne je 3000 MB a volne este 2000 MB. Dovod blokovania (nemoznost prijat mail na schranku) je ICH POCET. Riesenie je presun danych emailov MIMO prostredia servera Telekomu, bud preposlanim alebo lepsie prevzatim mailov od inej vacsej sluzby (napriklad Outlook.sk alebo Google), pripadne stiahnutim mailov na lokalny disk pocitaca (Mozilla Thunderbird cez POP3 protokol apod.).