Beba1994

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Beba1994

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, ešte pred 2 mesiacmi som dostala hovor z callcentra ohľadom blížiaceho sa koncu viazanosti a dostala som ponuku, či si nechcem túto viazanosť predĺžiť . Ja som súhlasila a položila som ďalšiu otázku že či si môžem zobrať aj telefón. Váš kolega ma zrušil a povedal mi že teraz nie, lebo nemám splatený ešte ten prvý telefón a další si budem môcť zobrať cca za dva mesiace( na prelome októbra-novembra). Tak som to nechala tak, ALE problém nastal až dnes, keď som si chcela zobrať na môj paušál XL hodinky Samsung fit gear pro 2 a slečna v T-mobile mi povedala, že to teraz nie je možné lebo mám viazanosť až do 2019!!!!! A bez telefónu!!!! Tak moja otázka znie, ako v tomto prípade postupovať, keďže som bola dezinformovaná od Vášho kolegu a platiť 109€ za zrušenie zmluvy a zobratie si nového paušálu už s hodinkami nemám záujem.