janik.sk

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O janik.sk

  • Hodnosť:
    Člen
  • Narodeniny: 11.08.1975
  1. Marketing a jeho nástroje na prilákanie a udržanie zákazníka. paušal áno xl a xxl - dva najdrahšie, kde marketingový nástroj má prilákať a udržať zákazníka z ničo nič pre IPhone XS max zvýši dlhodobo udržiavanú akontáciu o neskutočných 100€, no pri programoch áno M a L sa akontácia nezmenila. Keby bola pri kombinácii mobil a program pr XL a XXL poznámka akcia, alebo časovo obmedzená akcia, vedel by som pochopiť náhle navýšenie akontácie o 100€. Som dlhodobý zákazník programu XL, platím pravidelne, no tento marketingový ťah u mňa vyvolal pohnútkou na zmenu a to aj z toho dôvodu, že mi končí viazanosť. Predĺženie zmluvy som konzultoval 20.6 no na výšku akontácie som si musel previesť peniaze z účtu na iný účet z ktorého som chel platiť akontáciu, prekvapenie nastalo keď zrazu pri overení prezentovaných vecí sa zničoho nič niekde vzalo 100€ naviac. Pripadal som si ako “ somárik už si zohnal 599€, no tak zháňaj ďalších 100€” veď chceš program áno Xl a mobil iPhone Xs max “, nie 599€ ale 699€, lebo pri áno Ma L akontácia je stále rovnaká, my akontácie pri drahších programoch neznižujeme ale zvyšujeme. No zajtra bude asi aj 749€, či