Pavlovova1

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Pavlovova1

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobry den, v minulom mesiaci (april - maj/2019) som mala poruchu - riesila som ju cez zakaznicku linku. V minutovych intervaloch sa mi zvysoval objem datovych sluzieb - bez mojho poziadania. Nemohla som ich zrusit pomocou SMS, po telefonickom hovore mi bolo prislubene, ze mi tieto navysenia v ziadnom pripade nebudu fakturovane, pretoze islo o poruchu. Zrazu som dostala fakturu (zatial nemam podrobny prehlad) na sumu vyse 112 €. Na zakaznicku linku sa neviem dovolat - vypadok siete? Ako zistim, co mi bolo fakturovane. A ak mi bolo onavysenie dat fakturovane, co robit v takom pripade. Dakujem za odpoved Jana Pavlovova