MiroFerkl

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O MiroFerkl

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobrý deň, stále mi chodí vyúčtovanie (posledná faktúra č.826***0101 zo dňa 21.5.2020) poistenia v sume 4,99eur, za poistenie el. zariadení 4 35736***0163718, čo už nie je aktuálne aj z dôvodu žiadosti, aby ste to presmerovali na zariadenie, kde mám splátku pod číslom 62108***93, ktoré teraz užívam po výmene v roku 2019. Žiadam o zrušenie tohto poistenia, nakoľko som žiadal o presun na toto nové zariadenie, ale nebolo mi vyhovené. Berte text, ako žiadosť a sťažnosť v jednom!!!? S úctou Ferkl
  2. vyzerá to dobre, hádam by som rýchlejšie vybavil nákupy vo veľkom obchoďáku...
  3. Zatiaľ všetko dobré, práve doniesli nový TV z Telekomu, hoci pod značkou Samsung, super Vianoce, asi nepôjdem vôbec von!
  4. Čistím našu rieku od naneseného odpadu, nakupujem do svojich tašiek, ak nie sú kúpim papierové, triedime odpad, pijeme vodu z vodovodu, u nás v Turci, je obzvlášť chutná-vraj kojenecká (susedia aj tak kupujú v plaste, neveria vodovodu), staráme sa o tri záhrady, sadíme a pestujeme vlastné ovocie a zeleninu, udržujeme katalyzátor na aute s filtrom pevných spalín (kamaráti ho majú prevrtaný, ked sa im zaniesol...), jazdíme často na bicykli, chodíme pešo, kúrime zemným plynom...dalo by sa veľa písať o živote s prírodou...
  5. Záujem odpovedať včas a odborne, to ma vždy poteší!
  6. Viete mi poradiť? Asi mám zablokované konto, viem len svoje ID, ale heslo som už 50x opakoval v rôznych variantoch, nedá sa mi založiť nové, kedže stále obsahuje niečo, čo som už použil v rámci roku. Chodia mi faktúry za služby I cloudu, ktorý nemôžem používať. Zrušiť to nedokážem...mám pocit, že nás táto technika, ide dokonale vycicať aj zo zdravého rozumu.