X y

Člen
  • Počet príspevkov

    49
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

9 Neutrálna

O X y

  • Hodnosť:
    Radca
  1. O2 má momentálne za prenos akciu  "200 + 200".    Jedno číslo som už preniesol. Číslo čo  mám v telekome  som prepísla na manželku a na budúci týždeň ju odporúčam do O2. Tým získam na každý paušál zlavu 200 €. Je to vlastne zlava 5 € po 40 mesiacov.  Plus budem mať zlavu 96 € na zariadenie. Doplatím 10 € a zoberem tablet. Čo na to TELEKOM ???? 
  2. O2 má momentálne za prenos akciu  "200 + 200".    Jedno číslo som už preniesol. Číslo čo  mám v telekome  som prepísla na manželku a na budúci týždeň ju odporúčam do O2. Tým získam na každý paušál zlavu 200 €. Je to vlastne zlava 5 € po 40 mesiacov.  Plus budem mať zlavu 96 € na zariadenie. Doplatím 10 € a zoberem tablet. Čo na to TELEKOM ???? 
  3. O2 má momentálne za prenos akciu  "200 + 200".    Jedno číslo som už preniesol. Číslo čo  mám v telekome  som prepísla na manželku a na budúci týždeň ju odporúčam do O2. Tým získam na každý paušál zlavu 200 €. Je to vlastne zlava 5 € po 40 mesiacov.  Plus budem mať zlavu 96 € na zariadenie. Doplatím 10 € a zoberem tablet. Čo na to TELEKOM ???? 
  4. Dalo sa to 3 mesiace dopredu. Samozrejme zmluva sa o tie tri mesiace predlžuje, čiže ak to podpíšeš teraz tak to máš 24 + 3 = 27 mesiacov.  Aj mne to tak naposledy spravili........
  5. No skús a potom napíš ako si dopadla.
  6. ORANGE sa dá nejako nakombinovať, že ťa to vyjde pár drobných........treba popozerať ich akcie.........  EASY je drahé, lebo ak voláš do sietí všetkých 3 operátorov, tak ťa to za deň môže vyjsť 3 x 0,5 €  plus 0,5 € internet......To máš za deň 2 €........:cathappy:  
  7. O čo ide ? O akú službu ?
  8. To len utekajú z TELEKOMU :smileylol:
  9. Mesiac pred skončením paušálu môžeš ísť do predajne akurát tak pozrieť predavačky ak stoja zato.......  Výpoveď môžeš dať až po skončení viazanosti. Budeš mať mesačnú výpovednú lehotu, ktorá začne plynúť  až od 1. nasledujúceho mesiaca.  Majú to tak spravené, že ten paušál budeš musieť platiť ešte dva mesiace po skončení viazanosti. Príklad :  Viazanosť ti končí 31.7.2015.  Žiadosť o ukončenie môžeš dať až 1.8.2015.   Mesačný výpovedná lehota ti začína plynúť až od 1.9.2015.  V skutočnosti budeš mať ukončený paušál 30.9.2015. Dovtedy ho budeš pekne platiť.  
  10. 12dominicka12 a koľko ti majú vrátiť ?
  11. A v októbri mi končí paušál, takže samozrejme pôjdem do O2. A pri najbližšej vhodnej akcii prejdem aj s EASY do O2.     
  12. TAKTO SOM DOPADOL:  Odstúpením od Zmluvy pri telefónnom čísle  ()   v zmysle reklamačného poriadku Vám vznikol nárok na vrátenie kúpnej ceny za mobilný telefón, za ktorý ste si ho od našej spoločnosti zakúpili. V prípade uzatvorenie Dodatku pri telefónnom čísle ()   s doložkou so splátkovým predajom mobilného telefónu ALCATEL ONE TOUCH POP S3 ide o kúpnu cenu zariadenia. To znamená, že pri zakúpení si zariadenia na splátky účtované vo faktúrach a vznikol Vám  nárok na vrátenie kúpnej ceny za mobilný telefón z dôvodu, že mal neopraviteľnú vadu alebo 3 rôzne vady súčasné alebo rovnakú vadu, ktorá už bola opakovane záručné opravovaná, pripadne nebude dodržaná 30dnova lehota a telefón spĺňať záručné podmienky by sme Vám tieto vrátili. Doplnková časť mesačného poplatku Happy, ktorú sme Vám pri spomínanom telefónnom čísle  účtovali vo faktúrach od 09. 09. 2014 nie je súčasťou kúpnej ceny mobilného telefónu, ale je súčasťou ceny za poskytnutú službu. Je účtovaná v súlade s podmienkami dohodnutými pri podpísaní Dodatku k Zmluve o poskytovaní verejných služieb, s ktorou ste prejavili súhlas svojim podpisom príslušného Dodatku.   Vzhľadom na tieto skutočnosti Vašu námietku, žiaľ, nemôžem uznať za oprávnenú Cením si však skutočnosť, že ste zostali našim zákazník pri využívaní služby Easy a preto som sa rozhodla Vám v nasledujúcej faktúre vrátiť prechodový poplatok v sume 3,98 € s DPH v plnej výške.  Mrzí ma, že som Vám nemohla oznámiť priaznivejšiu odpoveď, ale verím, že ju prijmete s porozumením. S pozdravom  ()
  13. http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/7708/61494            relácia vysielaná 22.3.2015
  14. ...... autorizované stredisko ti NIKDY nepotvrdí tú istú vadu........zakaždým ti napíšu, že opravovali niečo iné..... A peniaz e za telefón ti nedajú aj keď ti zrušia zmluvu.
  15. V októbri 2014 som dastal za 1 € EASY kartu, kredit som minul, ale nedobíjal.  Teraz som ju dal do mobilu, ale už sa na ňu ani nedá dovolať. Už je po nej ? Môžem ju vyhodiť ?