ludmila.jakubikova

Admin
  • Počet príspevkov

    19
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O ludmila.jakubikova

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. Ďakujem za Vaše otázky. Cením si, že ste sa so mnou podelili o Vaše skúsenosti a beriem ich ako cenné podnety pre ďalšie smerovanie nášho úsilia. S pozdravom a prianím pekného dňa Ľudmila
  2. Ahoj @oxxiss, doplň nám, prosím, info ohľadom Tvojho internetového pripojenia do súkromnej správy pre @Matey. Preveríme kvalitu Tvojho pripojenia. Tvoje riešenie môže byť kombináciou optickej a metalickej siete /VDSL/ preto prosím podobne ako v prípade vyššie, napíš bližšie detaily do súkromnej správy pre @Matey Situáciu preveríme a rovnako vieme prešetriť o ktorého predajcu sa jednalo.
  3. Ahoj @jojec, Technicke nedostatky s mozaikou evidujeme. Žiaľ aj napriek viacerým opravným aktivitám sa nám stále nedarí vyriešiť problémy s jej funkčnosťou
  4. Ahoj @Pepsi, V súvislosti so zmenou zákazníckeho systému sa v posledných týždňoch môžu vyskytnúť časti dňa s horšou dovolateľnosťou na linku. Táto situácia nás mrzí, no robíme všetko preto, aby sme optimalizovali počty agentov na našich linkách a prispôsobovali sa tak potrebám zákazníkov. Na linke technickej podpory môže byť dočasná nedovolateľnosť spôsobená momentálnym výpadkom služieb /napríklad z dôvodu počasia/. Pracujeme na vývoji viacerých samoobslužných kanálov, ktoré zákazníkom umožnia pohodlnú obsluhu bez nutnosti kontaktu s call centrom. Drzé a neúctivé správanie našich zamestnancov určite netolerujeme. Ak budeš mať takúto skúsnosť, prosím kontaktuj nás v súkromnej správe a my to prešetríme. Vyššie spomínaná zmena zákazníckeho systému sa realizovala aj za účelom skrátenia čakacej doby na predajniach, preto verím, že aj Tvoja skúsenosť v predajni sa bude postupne zlepšovať. Identifikácia zákazníka na predajni je vyžadovaná pre jeho vlastnú bezpečnosť, preto bez príslušného splnomocnenia nie je možné realizovať zmeny. Situácia ohľadom technika a kontaktov s ním ma mrzí, avšak bez konkrétnych detailov sa k tomu žiaľ neviem vyjadriť. Napriek tomu všetkému dúfam, že Teba a Tvojich blízkych ďalšou skúsenosťou s nami presvedčíme o kvalite našich služieb
  5. Ahoj @bilikl, o službu odkupovania mobilných telefónov bol minimálny záujem zo strany zákazníkov, preto sme sa ju rozhodli postupne obmedziť až následne vyradiť z ponuky. Verím, že aj napriek tomu Ťa naša pripravovaná vianočná ponuka osloví.
  6. Ahoj @jojec, v apríli sme pridali kanál UP network so zameraním na letecký priemysel. Ponuku našich kanálov neustále dopĺňame podľa dopytu od našich zákazníkov.
  7. Dobrý deň@Robi99, 1. V súvislosti so zmenou zákazníckeho systému sa v posledných týždňoch môžu vyskytnúť časti dňa s horšou dovolateľnosťou na linku. Táto situácia nás mrzí, no robíme všetko preto, aby sme optimalizovali počty agentov na našich linkách a prispôsobovali sa tak potrebám zákazníkov. Na linke technickej podpory môže byť dočasná nedovolateľnosť spôsobená momentálnym výpadkom služieb /napríklad z dôvodu počasia/. Pracujeme na vývoji viacerých samoobslužných kanálov, ktoré zákazníkom umožnia pohodlnú obsluhu bez nutnosti kontaktu s call centrom. 2. Od samotného spustenia archívu na satelite sme už odstránili veľkú väčšinu technických problémov, niekedy ešte evidujeme individuálny problém s načítaním alebo stabilitou archívu. Dôležitým predpokladom fungovania archívu je konektivita na strane užívateľa. Ak vám archív na SAT dlhodobo nefunguje, vieme Váš problém riešiť individuálne. Prosím teda napíšte do súkromnej správy @Matey 3. Mrzí ma Vaše vnímanie zhoršujúcej sa zákazníckej skúsenosti. Práca na infolinke alebo predajni podlieha neustálym zmenám, od roku 2008 sme zaviedli množstvo nových služieb a produktov. Chápem, že sa občas môžete stretnúť s neuspokojivou alebo neúplnou odpoveďou od nášho pracovníka. Dôkladné vyriešenie zákazníkovho problému je u nás vždy na prvom mieste a preto vzdelávaniu našich pracovníkov venujeme veľké množstvo času a úsilia. Ak Váš problém aj napriek tomu nedokážeme vyriešiť, prosím, obráťte sa na nás prostredníctvom súkromnej správy pre @Matey
  8. Ahojte @Micho072, @srisa prosím zašlite bližšie informácie do súkromnej správy @Mateya pozrieme sa na problém detailne. Ďakujem
  9. Ahoj @Samer303, Aktuálne máme nový iPhone 8 dostupný online: https://www.telekom.sk/mob/objednavka/apple-ponuka/-/scenario/e-shop/hw-happy/vyber-hw Vzhľadom na to, že ide o model s obmedzenými zásobami, nie je možné zásobiť všetky predajne dostatočným množstvom.
  10. Ahoj @erik200444, Pre zákazníkov, ktorí od nás využívajú viacero služieb máme v ponuke program Magenta 1 /ceny v tomto programe sú častokrát výhodnejšie ako u konkurencie v závislosti od počtu služieb a členov/. S programom Magenta 1 zákazník získa množstvo výhod ako napríklad Magenta Cloud, bezplatné volania a SMS/MMS v skupine, prednostné obslúženie na infolinke, Čerstvá novinka pre zákazníkov s mobilnými a fixnými službami sú neobmedzené mobilné dáta počas výpadku https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/spajametonajlepsie
  11. Otázky z Telekom Facebooku: 1. Momentálne doznieva kampaň #nezivimpredsudky. K téme inkluzívnej starostlivosti sa budeme opakovane vracať 2,3 Pre nepočujúcich ponúkame 2 typy paušálov. Mobilný internet a Paušál Happy XL. Pre seniorov máme v našej ponuke službu Rodinný Asistent
  12. Ahoj @andyandy754, v poslednom období sme sa zamerali výrazne na rozvoj pevných sietí, v najbližšom období začíname technologicky pripravovať pokrytie tohto typu.
  13. Ahoj @Petoso, v ponuke máme mobilný internet pre nepočujúcich (15 GB dát plnou rýchlosťou ) a taktiež paušál pre nepočujúcich : program Happy XL s neobmedzeným internetom a SMS/MMS.
  14. Ahoj @rastaman, 1. Adaptívny streaming máme nasadený pre Magio Go. Naša momentálna platforma však neumožnuje nasadiť adaptívny streaming na IPTV. 2. SD verzie kanálov majú skyté titulky. Nedávno sme pridali skryté titulky na Markízu HD a JOJ HD. Rovnako máme komentáre pre nevidiacich na našich najsledovanejších kanáloch a budeme ich pridávať aj na ostatných kanáloch postupne. 3. Máme programový balíček pre maďarskú národnostnú menšinu a okrem toho máme špeciálny balíček obsahujúci poľské, ruské, ukrajinské, španielske, nemecké, či ázijské stanice, či kanály z iných krajín. 4. Ide o ochranu obsahu. Túto povinnosť máme takmer vo všetkých našich zmluvách s poskytovateľmi. Na IPTV to ani naša technológia neumožňuje. 5. Presnosť EPG dát nie je otázkou na nás, ale na príslušnú televíziu, ktorá je zdrojom dát pre EPG. Ked TV robí zmeny, o ktorých neinformuje alebo informuje neskoro, tak EPG dáta nie sú zhodné s realitou. Rovnako sa pri TV vysielaní menia dĺžky reklamných blokov, čo opäť znižuje presnosť EPG dát. Túto vec permanentne s TV riešime. My do samotného obsahu zasahovať nemôžeme, takže archivujeme celý obsah vrátane reklám v zmysle našich zmluvných povinností. Danej problematike sa bude aj naďalej venovať @Matey
  15. Ahoj @hcsparta, dostupnosť Ti preveríme a budeme Ťa kontaktovať v súkromnej správe.