ondrejkvasnica

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O ondrejkvasnica

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Áno nemožno nesúhlasiť, stále sa čosi mení že sa je v tom ťažko vyznať. Čo sa týka toho vyššie, čítaním tohto fóra som našiel ďalšie informácie z ktorých vyplynulo hlavne to že ONT môže byť nastavené Telekomom v dvoch módoch: 1. ROOT MODE - funguje ako router Wifi sieť + 1LAN kábel do PC. 2. BRIDGE MODE - potrebný ďalší vlastný router alebo len 1LAN cez sieťové pripájanie v PC vždy keď sa chcete pripojiť na internet. Treba sa rozhodnúť čo je pre teba výhodnejšie a potom požiadať o prepnutie. Ale keď už máš parádny router tak by som volil BRIDGE. Nevidím potrebu nastavovania ONT resp. asi sa to ani nedá (to môže len operátor).
  2. Pokús sa vytiahnuť káblik (končiaci zelenou koncovkou) spoza skrine tak aby bol stále zapojený do tej bielej skrinky. Na druhom konci by mala byť podobná zelená koncovka. Ak je na tom druhom konci zapojená v routri, budeš ju musieť vytiahnuť a po premiestnení znovu vyčistiť podľa inštalačnej príručky a napojiť. Ak sa ti káblik nepodarí vytiahnuť spoza skrine tak aby bol stále zapojený do bielej skrinky, budeš musieť vyčistiť aj túto koncovku.
  3. Aj ja čakám na tento router/ONT. Podľa informácii z technickej podpory a inštalačného manuálu HG8245H som vyrozumel že existujú dve možnosti pripojenia, ktoré Ti nastavuje Telekom. 1. Ako router domácej siete aj s Wifi (ak máš len internet tak sa platí mesačný prenájom, ak máš aj TV tak sa neplatí). 2. Ako ONT ku ktorému treba pripojiť vlastný router - vtedy je Wifi deaktivované (Telekom to nazýva - zákazník si objednal zariadenie bez Wifi - bez mesačného poplatku) vtedy sa do HG8245H asi nedostaneš. viď. poslednú stránku inštalačného manuálu bod G.) Možno sa mýlim, zatiaľ iba dedukujem z info čo som dostal, keď príde HG odskúšam, ja mám objednané aj Wifi. Najlepšie ti poradia na 0800 123 777
  4. Odpoviem sám sebe. Nedal som tomu pokoj a nakoniec (ako vždy) sa mi to podarilo. Stačilo zmeniť nastavenie lupy prehliadača. Pri nastavení lupy na 100% detaily programu vždy spoľahlivo zmiznú. Preto stačí nastaviť lupu prehliadača na ľubovolnú hodnotu okrem 100% a detaily aj s tlačítkami POZERAŤ a NAHRAŤ sa zrazu objavia. Odskúšané na dvoch rôznych PC s rovnakým výsledkom. Asi začnem robiť externú technickú podporu Telekomu
  5. V Magio go na PC sa mi nezobrazujú detaily o programe. Preto nemôžem spustiť relácie z archívu ani plánovať nahrávky. Chýba mi totiž tlačítko POZERAŤ resp. NAHRAŤ. Problém som riešil s technickou podporou telekomu mailovou komunikáciou aj telefonicky no výsledok tohto snaženia bol, že problém je na mojej strane. Toto fórum je asi posledná možnosť ak je teda skutočne problém na mojej strane. Viď. obrázok ako sa mi detaily nezobrazujú. Počítač mám pravidelne aktualizovaný vrátane Chrome a Win10.