trixin

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O trixin

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň, zaujímalo by ma prečo nefunguje (inak výborná) mobilná aplikácia (Telekomu) PAGGO online? Na danú appku je upozornenie v mobile:LANG KEY:- error. service response error/LANG KEY: - chyba. chyba odozvy služby. Beata
  2. Dobrý deň, obraciam sa na Vás so žiadosťou o info: dňa 19.02.2019 som vypovedala Zmluvu o poskytovaní verejných služieb. Podmienkou výpovede bolo, aby som odovzdala koncové zariadenia: odovzdala som v októbri 2017 a ďalšie vo februári 2019. Pri návšteve klientskeho strediska TELEKOMU v Auparku/Bratislava/Petržalka som sa asi 5 x opýtala či je všetko v poriadku a zároveň som ku koncovým zariadeniam dostala aj potvrdenia o ich odovzdaní no i napriek tomu mi chodia stále z telf. čísla +421903333188 všelijaké SMS-ky, aby som odovzdala prenajaté zariadenia a ak tak neurobím, tak budem pokutovaná. Môže mi niekto kompetentný vysvetliť čo sú toto za spôsoby? Koľko krát budem musieť ešte merať cestu do klientskeho centra, aby mi prestali chodiť tieto SMS-ky? Takýto postup ale vážne považujem už za šikanu!!!