Lachimb

Člen
  • Počet príspevkov

    10
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Lachimb

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Hlasim ze uz je vsetko aktivne. Nemam pocit ze som dostal nejaku chybnu SIMku alebo zeby hej. Nemam ziadne ine sluzby od Telekomu, tak porovnavam len s konkurenciou (Orange). Ak je tento "aktivačný" proces v Telekome standart ze na vsetko sa caka pokial aktivuju od 24hod do 72hod tak uz by mali upgrade ich system. Novy zakaznik, tak ako aj ja si hned urobi obraz o Telekome. Tieto cakacie doby by mali rovno napisat na hlavnu stranku. Zakaznicka podpora, tych ludi lutujem. Aj ja som ich niekolko krat bombardoval otázkami na ktore odpovedali cakajte do 24hod, cakajte do 72hod... Keby mohli tak ma poslu.., lenze novy zakaznik pozna iny zakaznicky servis. Telekom si ma nezískal, toto by som ocakaval od 4ku ( zial aj tam je to rychlejsie).
  2. Po doručení SIM kurierom a vložený do telefonu sa pre Len tiesnove volania na 12350 nedovolate. Po obdrzani emailu s uz podpísanou zmluvou tiez. V zmluve ktoru posielaju na precitanie pred podpisom u kuriera uz je uvedene telefonne cislo. Co bráni Telekomu hned ako im pride elektronicky podpis aktivovat SIM? Ved ten elektronicky podpis musel niekto skontrolovat v Telekome. Ta osoba iba poslala email s podpisanimi dokumentami. Az po 8 ci 9 hodinach mi prisla SMS ze kartu aktivujem zavolanim na 12350. Ked to zhrniem, uz cca 3 ci 4 dni pred dorucenim SIM karty vedia vsetko- mobilne cislo, adresu, ID udaje. Tie vsetky udaje by uz mali byt davno nahodene do systemu a po obdrzani elektronickeho podpisu od kuriera stacilo po skontrolovani ( kedze si kurier fotil ID) len kliknut aktivovat a vybavena vec. Uplne neprofesionalne sluzby aby mi apka ci webovy Moj Telekom po tom ze uz v podpisanej zmluve vedia mobilne cislo, a po zavolani 12350 a naslednom aktivovani mobilneho cisla vyhadzoval ze telefonne cislo nieje v sieti Slovak Telekom. Ani po trebars 45 hodinach od aktivacie SIM karty, kde uz na danom cisle sa uskutocnilo par platenych operacii system stale vypisoval ze moje cislo nieje v sieti Telekom.
  3. Tak cez chat podporu mi bola podana info ze aktivacia v apke aby som si mohol pridat t.c. je do 72hod. Aj ked chybova sprava v apke mi vypisala na druhy den od aktivacie simky. A to som si Predplatenku kupil na skusku aky je signal v mojom okoli. Toto ja nebudem absolvovat pri prenose hlavneho cisla z Orange.
  4. Nestazujem sa, len napisem nad cim by sa mali v Telekome zamyslieť. Objednal som si Predplatenku, prisla potvrdzujuca sms o objednavke a par dni ticha. Potom prisla dalsia sms ze na doruceni SIM karty intenzivne pracuju a ze posielaju zmluvu na vopred precitanie co podpisem kurierovi. Zmluva neprisla. Kontaktoval som cez chat Telekom- pozrite Spam bola odpoved alebo pockajte od 24-48hodin!!!!. Pockal som. A nic. Kontaktoval som zas cez chat Telekom. Odpoved: napiste cez formular poziadavku o znovuzaslanie zmluvy. Do hodiny uz cinkla sms s heslom do dokumentu. Na druhy den uz aj prisiel kurier. Samozrejme SIM nebola aktivna, zas cakaj do 24hod bude sim aktivna. Po cca 8-9 hod cinkla sms ze som aktívny. Super ,vsade ze stiahni si apku. Pridajte si produkt. Skusil som. Chyba, vase cislo nieje v Telekom sieti ci nieco podobne v zmysle. S odkazom o chybe ze musim zas cakat 24 hodin ak som dnes odrzal sim. Pockal som. Vysledok- stale si neviem pridat cislo do apky lebo cislo nie je Telekom. Pytam sa to kazdy musel cakat na vsetko do dalsieho dna? Stale cakat na nejaku aktivaciu 24hodin. A ked nic tak kontaktovat Telekom aby to poslali ci aktivovali Co robili pocas tyzdna pokial mi bola SIM doručená? Zakaznicky servis v Telekome je ziadny. Ten ich system potrebuje na vsetko 24hodin a potom aj tak kontaktujes chat podporu. A tam ti povedia ze cakajte alebo napiste cez web formular.
  5. Dobry den. Ako funguje obnova trebars 5GB balicka za 8€ v praxi. Balik sa obnoví po precerpani dat v ramci mesiaca aj viac krat alebo len kazdych 30 dni?
  6. Zdravim. Mam opt.internet s TV od Orange. Telekom tu ma tiez natiahnute kable. Pred pol rokom mi volali z Telekomu ze ked si zoberiem sluzby od nich tak mi preplatia nejaku sumu zo zmluvnej pokuty. Nepamatam si uz presnu max.sumu. Je to este stale aktualne ten "bonus za prenos"? Ma niekto s tym skusenost? Ked si prenesiem t.c. na pausal , + internet s televiziou daju mi nejaku akciovu cenu. Prenasal si niekto 3 sluzby do Telekomu? Dostal nejaku podpultovu cenu. V Orange som platil za pausal GoData30+internet premium+tv optinal 48€. Cez web Telekomu to vychádza zaokruhlene 34€ za Internet s TV a za T Data25 25€ cize spolu 59€.
  7. Mne sa automaticky obnovil balicek ale nespotrebovane MB sa mi nepreniesli do dalsieho mesiaca. Easy nie je easy..
  8. Taku moznost mi nikdy neukazalo aby som potvrdil pokracovanie v regulovanom roamingu. Po zapnutí datoveho spojenia sa mi zobrazilo v prehliadaci iba ze mam nastavenu zlu APN a moznosti ako nastavit APN pre Android, Windows... Samozrejme ze som nastavil APN podla vzoru od Telekomu. Tu uz nejde iba o nefunkcne data, ked mam aktivovaný balik Vzdy2Giga preco mi pride sms ze som dosiahol limit 60€ v roamingu. Preco ked som uz na Slovensku v sieti Telekom mi pride sprava ze od tohto momentu uz vam uctujeme 0,009€ za preneseny MB v roamingu. Preco zrazu z nicoho nic mam aktivovani Denny internet? Preco mi pride ked mam predplatene data sprava ze uz platim nieco extra a to som na SK? Samozrejme ze chyba je vzdy na strane zakaznika. Oni su v tom nevinne co ma Telekom spolocne napr.s tym ocom som pisal hore..
  9. Easy mam mesiac a par dni ale cista katastrofa. Data v zahraničí 0bodov. Mam aktivovaný balik Vzdy2Giga v EU nepouzitelne. Po zapnuti dat mi naskoci nejaky oznam z Telekomu ze mam nastavenu zlu APN adresu. Mate nastavenu APN Euinternet ktora sa pouziva pre zahranicie. Prestavte si APN na Tel.internet. Su zlaty ze ma upozornuju ale ja som bol v zahraničí a aj ked som nastavil ako odporucali tak data nefunkčné. Po kontaktovaní Telekomu dalsia katastrofa. Odpovede od jednotlivých zamestnancov - nie ste zakaznikom Telekomu, vsetky sluzby vam transparentna funguje, zavolajte tam, napiste tam, neviem vam poradit a na posludnu spravu ani uz nereagovali. Prehodil som simku do druheho zariadenia a zrazu vsetko islo- cca15minut potom prisla sms ze som minul nejaky limit 60€ a data boli pozastavene.. Ale vzdy2giga aktivovane!!! Tak som to vzdal. Uz som 3 den na SK. Vsetko funguje. Novy balik Vzdy2Giga sa automaticky obnovil to funguje skvele. Vcera vecer mi prisla sms ze som minul 110MB z DENNEHO BALIKA A OD TOHTO MOMENTU MI BUDU UCTOVAT 0,009€ za kazdy preneseny MB v roamingu v EU, na Islande... Nevadi ze som na SLOVENSKU A ZIADNY DENNY INTERNET SOM SI NEAKTIVOVAL!!! Prenos cisla to isti a TELEKOM NIKDY VIAC.