127151709

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O 127151709

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Uvažoval by som, prečo som správcom Telekom fóra Ale každopádne by som si spočiatku vyhodnotil rôzne ukazovatele (obsah otázok, reakčné časy, motivácia zamestnancov, ...) a následne by som prijal opatrenia zamerané jednak na odbúranie určitých opakujúcich sa otázok (FAQ) a jednak na zrýchlenie reakcií na zákaznícke otázky.
  2. Okrem iných zásad, súvisiacich s ochranou životného prostredia sa držím aj zásady "nepálim odpad na dvore, v záhrade a pod."! A, samozrejme, vedieme k láske k prírode aj deti.
  3. Dobrý deň, ak chcem niekomu darovať 2000MB (Vianočné dáta) a tým pádom by som ich chcel aj ja, Telekom appka mi uvádza, že "Aktivačný poplatok mi bude účtovaný vo faktúre". Nikde som sa ale nedozvedel, aká je výška toho aktivačného poplatku. Môžete mi, prosím, uviesť výšku Aktivačného poplatku za túto službu?
  4. 1. telefonovať aj esemeskovať aj ememeskovať 2. akékoľvek Happy paušály, Bez záväzkov alebo Easy karta 3. zavolať na bezplatnú linku Pôjdeto Pomocník light 0800 800 700 a bezplatne získať pomoc vyškolených pracovníkov