MatejHrala

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O MatejHrala

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. No ešte jedno zistenie, v čase keď k výpadkom dochádzalo, router zaznamenával množstvo útokov z vonku. Toto od 6.2.2019 utíchlo, do teraz bez jediného a spojenie drží. Do 6..2.2019 bolo za deň zaznamenaných aj 200 útokov na modem z rôznych IP. Log momentálne vyzerá na nasledovne: Get Wan IP Address From PPPoE Server => Wed Feb 6 15:42:34 2019 The IP Address is 91.127.192.37 User Login From 192.168.0.10 => Wed Feb 6 16:25:57 2019 User Login From 192.168.0.10 => Wed Feb 6 18:02:57 2019 User Login From 192.168.0.2 => Fri Feb 8 17:25:55 2019 User Login From 192.168.0.2 => Sat Feb 9 12:18:33 2019 User Login From 192.168.0.2 => Mon Feb 11 08:28:49 2019
  2. Tak pre zaujímavosť : - technik prišiel 7.2.2019 -nebol som doma, tak sme sa dohodli, že príde v pondelok 11.2.2019 k servisnému zásahu nedošlo, moja porucha čaká na vybavenie Po príchode domov skontrolujem log a div sa svete: User Login From 192.168.0.10 => Wed Feb 6 15:26:12 2019 Get Wan IP Address From PPPoE Server => Wed Feb 6 15:35:51 2019 The IP Address is 95.102.32.177 Internet connection fail => Wed Feb 6 15:42:15 2019 Get Wan IP Address From PPPoE Server => Wed Feb 6 15:42:34 2019 The IP Address is 91.127.192.37 User Login From 192.168.0.10 => Wed Feb 6 16:25:57 2019 User Login From 192.168.0.10 => Wed Feb 6 18:02:57 2019 User Login From 192.168.0.2 => Fri Feb 8 17:25:55 2019 User Login From 192.168.0.2 => Sat Feb 9 12:18:33 2019 Od 6.2.2019 bez výpadkov, modem som nezmenil, vyťaženosť linky 3 PC, 2 TV a 5 mobilnýchi zariadení počas mojej neprítomnosti nepretržite. Viazanosť na optike mi skončila pred pol rokom a aktuálne ju odmietam predĺžiť. Náhoda, počasie alebo iný faktor - neviem čo si mám o tom myslieť. Možno stačí napísať sem a poruchu odstráni Telekom na diaľku - prvý príspevok pridaný 6.2.2019.
  3. zrovna Magio IPTV nie, ale áno, telku mám čisto cez net, NIE JE NET = NIE JE TELKA. No až terz som zistil, že pozerávam len dokumentárne a TA3 a keďže TA3 je voľne šíritelná idem pohľadať niekam do skrine anténu na slovenské hi-tech DVBT
  4. Zúfalá situácia si žiada zúfalé činy. Viem že to bol chabý pokus ale snaha bola.
  5. Takže sochy nebudú - Telekom som neoklamal, pripojenie vypadáva aj naďalej. Je síce pravda, že poslednú domu trávim pri PC mrte času, ale vonku je zima, takže na dvore toho moc neporobím. A samozrejme, že aj telku mám cez net, takže môžem ísť upratovať. Snáď nepríde technik až za tri dni ako mi napísali. Get Wan IP Address From PPPoE Server => Sat Jan 1 00:00:30 2000 The IP Address is 195.91.1.242 Internet connection fail => Sat Jan 1 00:00:30 2000 User Login From 192.168.0.2 => Wed Feb 6 13:05:19 2019 Get Wan IP Address From PPPoE Server => Wed Feb 6 13:14:59 2019 The IP Address is 95.102.33.230 Get Wan IP Address From PPPoE Server => Wed Feb 6 13:30:05 2019 The IP Address is 78.99.212.17 User Login From 192.168.0.2 => Wed Feb 6 13:30:37 2019 Get Wan IP Address From PPPoE Server => Wed Feb 6 13:30:56 2019 The IP Address is 95.102.32.58 Týmto tempom vystriedam všetky dynamické adresy Telekomu do týždňa.
  6. Telekom sa mi stará o zdravotné prestávky (napiť, vyčúrať, najesť). Niekde som čítal, že vraj IPV6 spôsobuje podobné problémy, čo je na tom pravdy však nemám ani potuchy - nedokážem overiť. Ako poslednú možnosť, ktorá ma teraz napadla je, že vyskúšam v modeme zmeniť natvrdo DNS z DNS Telekomu na DNS GOOGLU uvidíme či sa niečo zmení. Neskôr napíšem výsledok
  7. Oh, a pripojený som priamo cez kábel, taktiež som to spozoroval na PC hre ako sa píše v úvode vlákna. Iné zariadenia nemajú vplyv na danú chybu, je jedno či pripojenie aktuálne využíva viac zariadení alebo žiadne. Pripojenie sa preruší aj v čase keď na modem nie je pripojený nik (PC. MT atď). Pri meraniach linky cez webové rozhranie je ping okolo 2-3ms avšak niekedy vypíše že nedokáže nadviazať stabilnú odozvu a meranie neprebehne, čo sa mi v minulosti nestávalo. Rýchlosť pripojenia je v norme ako pri meraniach v minulosti.
  8. Rovnaký problém na Optike XL, internetové spojenie PPPOE nadviaže po cca 20-30min vypadne a opätovne naskočí. Výmena modemu nepomohla, na linke podpory sme sa najskôr zhodli, že je vadný modem, má už cez dva roky.Po jeho výmene a rovnakej chybe som kontaktoval podporu znova, vraj pošlú technika. Výpadky sú v zhruba rovnakých hodinách. ráno od 4 - 9h potom poobede a navečer až do polnoci. Pri druhom telefonáte ma v ich systéme ani nevideli ako prihláseného k internetu hoci net mi doma išiel. Testoval som dva modemy Belklin a TP LINK oba od telekomu. prikladám aj časť logu z modemu