Micho072

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Micho072

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Takže som veľmi nespokojný s vašími službami. Za prvé čakám už 3 týždne na nabehnutie paušálu...dával som si ho z easy karty, mal som mať svoje pôvodné číslo a teraz mám vraj nejaké dočasné...furt sa vyhovárajú na nový program. Pýtam sa dokedy mám čakať na ten trápny paušál? Ešte mi povedia že je to vo fáze riešenia...3 týždne preboha...som úplne znechutený
  2. Bolo mi povedané že musím čakať že som vo fáze riešenia...ale dokedy preboha?
  3. Keby aj niekto zdvihol....
  4. Mne to stále nefunguje...pritom som tam bol teraz v nedeľu...čo mám robiť? Na aké číslo zavolať aby som im mohol vynadať?
  5. Vďaka, ale zajtra tam zájdem nech to spravia naporiadok takže uvidím
  6. Prečo by som mal mať dočasné číslo akože?
  7. Cez víkend som bol u vás. Dal som si prejsť z easy karty na paušál XL dáta pre mladých. Za prvé vaša pracovníčka mi dala novú sim kartu a hovorila že budem mať to isté číslo...žiaľ mám iné a ešte k tomu mi nefungujú ani mobilné dáta...povedzte mi čo je to za amaterizmus? Ešte k tomu som u nej sedel 2 hodiny lebo ževraj nevie robiť v novom programe čistý amatéri. Bude sa dať prejsť na to moje pôvodné číslo?