branuloo

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O branuloo

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. veď toto, nechápem prečo pri rámcových zmluvách to nejde... 🤔🙄😒
  2. Ahojte Neviete prečo Telekom nepodporuje VoLTE u business paušálov? Prípadne kedy plánuje začať podporovať? Príde mi to čudné, že ešte v polovici 2021 nie je stále možnosť aktivovať túto službu.
  3. Ahojte, Aké máte skúsenosti s týmto zariadením? Z môjho pohľadu prekonáva ADB VV3212 Obmedzená možnosť nastavení, žiadna podpora, časté mrznutie web rpzhrania, nutné reštarty, slabé možnosti nastavení a hlavne nepodpora bridge módu v sieti Orange. Z môjho pohľadu sa nechytá na ASUS VDSL routery...
  4. Pisal som. Prvé maily odpovede chceli ten kód adresáta z faktúry, potom odpísali to čo som písal v prvom príspevku. Nakoniec niekto. Z Telekomu po písaní si tam/späť zavolal s tým, že príde technik preberať. Tak teraz čakám, ako to dopadne…
  5. Dobrý deň Ako požiadať TELEKOM o aktualizáciu mapy pokrytia pre službu VDSL? Uzatvoril som zmluvu o pripojení s Orange na 50/5 VDSL. Telekom mal v mape pokrytia 40/4Mbit. Keď prišiel technik zriaďovať prípojku, zistil, že ma nevedia napojiť na jestvujúce vedenie. Tak sa vybavil nový stĺp a prípojka má cca 100m. Technik TELEKOM-u tvrdí, že by to malo ísť 100/10Mbit na tejto prípojke. Orange nevie navýšiť program kým TELEKOM neaktualizuje mapu pokrytia pre dané miesto. TELEKOM nevie aktaulizovať údaje kým nedostane kód adresáta z faktúry /samozrejme Telekom, nie Orange/, GPS súradnice a tel. číslo prípojky im nič nehovorí... Vopred ďakujem za radu.
  6. Trochu smutné že business zákazníci nemajú túto službu k dispozícii
  7. Bohužiaľ nie je. Prišla mi aj taká oficiálna odpoveď od telekomu. A nejde to ani aktivovať zaslaním na číslo 12323, príde zamietavá odpoveď.
  8. Zdravím Kedy plánuje TELEKOM zaviesť službu VoLTE aj pre business zákazníkov?