MilanMico

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O MilanMico

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ahojte, len taký update starej témy ak by niekto potreboval riešiť to čo ja. https://forum.telekom.sk/topic/20600/#comment-55054 Pridal January 14, 2020 · Nahlásiť príspevok Skusim v skratke. Mala obec, rodinný dom. V minulosti bola v dome aktívna pevná linka. Telekom (konkretne subdodávatel Zyry), pri výmene starého stĺpu strhol môj kábel k domu (overili si, že toho času v 2017 je to vedenie nevyuživané). Teraz som chcel zriadiť služby, ale Telekom odmieta zriadenie, lebo pri natiahnutí nového kábla (kopiroval by trasu toho pôvodného na 100%) sa ide cez susedovu parcelu na jej hranici cca 0,5m vo výške 4m a dalšiemu susedovi kúsok ponad strechu. Teraz sú pravidlá také, že to nemôžu a moju adresu zadali na dáky blacklist, kde nie je možné zriadiť pevnú službu. Má zmysel sa stažovať? Keby bolo keby a ty tĺci nestrhli ten pôvodný kábel... O 4G pevnom pripojení a mikrovlnke sa tu nebavme. Chcem pevné pripojenie. MSAN v dedine je na optike a je odo mna vzdušnou čiarou 150m :-( Stretko s vedúcim technikov Telekomu pre môj okres, vysvetlenie situácie, žiadne úplatky a dnes už mam internet zriadený.
  2. Skusim v skratke. Mala obec, rodinný dom. V minulosti bola v dome aktívna pevná linka. Telekom (konkretne subdodávatel Zyry), pri výmene starého stĺpu strhol môj kábel k domu (overili si, že toho času v 2017 je to vedenie nevyuživané). Teraz som chcel zriadiť služby, ale Telekom odmieta zriadenie, lebo pri natiahnutí nového kábla (kopiroval by trasu toho pôvodného na 100%) sa ide cez susedovu parcelu na jej hranici cca 0,5m vo výške 4m a dalšiemu susedovi kúsok ponad strechu. Teraz sú pravidlá také, že to nemôžu a moju adresu zadali na dáky blacklist, kde nie je možné zriadiť pevnú službu. Má zmysel sa stažovať? Keby bolo keby a ty tĺci nestrhli ten pôvodný kábel... O 4G pevnom pripojení a mikrovlnke sa tu nebavme. Chcem pevné pripojenie. MSAN v dedine je na optike a je odo mna vzdušnou čiarou 150m :-(
  3. Na 0800123777 docela nepríjemný chlapík ktorý mi vysvetloval, že pokial nejdem polovičnou rýchlosťou tak to oni nepovažujú za poruchu. Ešte mi rozprával o tom, že prvý týžden po zriadení je tzv. testovací režim, bla bla bla... Požiadavku na zvyšenie profilu linky zadal, teraz som si našiel zmeškaný hovor z 0800123555. Čekol som si profil linky na routry a už je 9214/1150 a týchlosť atakuje 8/1. Ďakujem za informáciu na fóre a až na chlapíka na infolinke som príjemne prekvapený z rýchlosti zásuhu v Telekome.
  4. Dobrý deň, Mám novozriadenú pripojku internetu. Ide o Magio L a rýchlosť by mala byť 8/1, avšak reálne mi to ide cca 5,8/0,6. Merania: http://beta.speedtest.net/result/6625603543 , http://beta.speedtest.net/result/6625598925 . Predpokladám, že problém bude v profile linky ktorý je nadstavený na 6908/862 kbps. Viď http://www.imgup.cz/image/LHk9 .