BorovskyM

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O BorovskyM

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Presne to si myslím aj ja. Ešte by som poznamenal, že tento konkrétny e-mail príde v poriadku napr. na gmail.com či azet.sk. Posiela sa ich ale množstvo.
  2. Dobrý deň, potreboval by som poradiť s problémom: vo firme používame Office 365 / Exchange online. Kolegyne na Back Office používajú na odosielanie niektorých e-mailov skupinový email contract@nasadomena.sk, v ktorom majú nastavené povolenie "Odoslať ako". Napíšu teda e-mail, pridajú prílohu PDF súbor, v texte správy sa nachádza odkaz na našu web stránku www.nasadomena.sk a doporučenie, aby písali späť na contract@nasadomena.sk. Uvedené správy prichádzajú zákazníkovi s adresou naszakaznik@stonline.sk do spamu. Po preverení nášho servera napr. cez mxtoolbox nie je naša doména na žiadnom spam filtri, DMARC je v poriadku, aj ostatné parametre. Prosím o informáciu, čo môžeme v tejto veci urobiť okrem doporučenia zákazníkovi, aby si nastavil pravidlo na presun spamu do zložky Doručená pošta. Ďakujem!