ivana35674

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O ivana35674

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Samozrejme ako väčšina triedim odpad, na prepravu využívam vlaky a MHD ale najviac asi pešibus🙂, nepoužívam plastové tašky ani sáčky a všetok odpad z kuchyne ktorý sa dá použijem na kompost.
  2. Aplikáciu som preinštalovala nepomohlo a ani ked si to dam zobraziť 10x nanovo tak nič .. no tak budem dúfať že to proste jedného dňa pojde ?
  3. Dobrý deň, chcem sa opýtať či má aplikácia Telekom niaku poruchu alebo kde je problém. Do nedávna mi to fungovalo ,ale posledný týždeň keď si chcem skontrolovať moju spotrebu alebo dokúpiť dáta tak mi to nefunguje. Po prihlásení do aplikácie mi to vypisuje : Ľutujeme ,údaje o spotrebe minút/dát nie sú poskytované pre Váš program služieb , čo je hlúposť keďže doteraz to šlo.