pribulaj

Člen
  • Počet príspevkov

    13
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O pribulaj

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. celá oprava netrvala dlhšie, ako 6 hodín na dvakrát (t.j. 2 x 3 hod.). Jednalo sa o výmenu časti nadzemného vedenia na drevených stlpoch. Aj ja som rád, že nemusím chodiť telefonovať 7 km autom na najbližší signál
  2. porucha odstránená. Trvalo to dva mesiace. Gratulujem.....
  3. ahoj Matej, len kontrolná otázka,.Stále mi neide moja pevná linka? Blíži sa 60-tý deň. Neblíži sa termín opravy tejto poruchy k nejakému rekordu?
  4. ja mám kontakt na Pápeža a môžem ti ho dať a, ani mu volať nemusím o povolenie.....
  5. vie mi niekto dať kontakt na konkretného človeka z vedenia telekomu?
  6. je to poslané kompletne všade, kde sa dá. Telefon stále nefunguje a mám už po krk brigádnikov z call centra, že ako sa to preveruje, aká to je vážna porucha a že to už zadali eternej firme poraďte, čo ďalej. Veď TELEKOM mi pravdepodobne zruší linku len preto, že to nevedia opraviť alebo možno preto, že je to nerentabilne opraviť. A to podotýkam, že na mojom pozemku majú telefonny stlp, ktorý, keď som chcel dať odstrániť, resp. premiestniť o 2 metre, tak mi odpísali, že za 800,- EUR !!!!!
  7. takže linka mi stále nefunguje. Je to už 50 dní !!! V priebehu roka zruším všetky služby, ktoré mi telekom doteraz poskytuje. Samozrejme okrem tejto pevnej linky, lebo bohužieľ neexistuje alternatíva.
  8. už som aj blokovaný blokovaný na niektorých ich číslach....
  9. za 6 týždov som urgoval, reklamoval, ale pre túto firmu to nič neznamená Neviem, kto ma v kompetencii riešiť reklamácie, ale je to výsmech, že včera pošlú SMS-ku, že to je opravené a nikto tam nebol ani pozrieť. A odo ma žiadajú, aby som znova nahlásil poruchu, ale už od nového dátumu.
  10. Takže pre ostatných, pevná linka stále nefunguje, hoci mi písali, že porucha je odstránená a chcú, aby som nahlásil novú poruchu s novým dátumom . Poraďte čo by som mál ešte urobiť, nahlásené je to už všade niekoľkokrát. Preto potrebujem túto linku, lebo tam nie je pokrytie žiadného mobilného operátora.
  11. ok
  12. pevná linka mi nefunguje už mesiac, napriek trom hláseniam na poruchy a tzv. urgenciám. Výhovorky typu, že to je nahlásené nejakej firme ma nezaujímajú. Ja mám zmluvu s telekomom. Hanba tejto firme, ktorá zneužíva dominantné postavenie na trhu. Za túto dobu sa mi neozval nikto z telekomu. Keď budem rušiť u vás nejakú službu, tak mi budete volať 5-krát za týžde, či si to nerozmyslím