caklosovaaa

Člen
  • Počet príspevkov

    11
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O caklosovaaa

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Zmenila by som dizajn fóra na niečo modernejšie, sviežejšie. A rovno aj font písma, alebo aspoň jeho veľkosť, keďže táto aktuálna je na môj vkus malá.
  2. Joj. No čo už. Ďakujem za odpoveď.
  3. Dobrý deň, pokiaľ sim karta (ktorú vlastním už niekoľko rokov) nie je evidovaná na moje meno a chcela by som ju vymeniť za menší variant, potrebujem k tomu úradne overené splnomocnenie, alebo bude postačovať splnomocnenie len s podpisom dotknutých osôb bez úradného overenia? (Ide o to, že osoba na ktorú je karta evidovaná je z iného kúta SR, preto je obtiažne aby bola prítomná osobne pri výmene/orezaní sim karty)
  4. V triedení odpadu máme ešte rezervy, ale za pozornosť stoja iné veci. Nekupujem si balenú vodu, ani kávu z automatov (kde sú plastové poháriky). Pri umývaní riadu, alebo zubov nenechávam vodu dlho tiecť, ale ju zastavím a pustím vtedy, keď potrebujem. Robím si nákupný zoznam, vďaka čomu nakúpim len to, čo naozaj skonzumujeme. Do obchodu chodím na nákup stále s tou istou vlastnou taškou, resp. s ruksakom. Rada chodievam pešo, kamkoľvek. Veciam dávam druhú šancu a napr. staré tričká prešijem na niečo iné, prípadne z nich ušijem tašku atď atď...
  5. Kréta
  6. Poteším sa každej zdieľanej informácií ohľadom noviniek, benefitov pre stálych zákazníkov a najmä rýchlym a k veci odpovediam na otázky (nielen moje). Dizajn fóra sa mi až tak nepáči, ale to je len vec vkusu
  7. Aha, dobre vediet Dakujem a majte sa pekne.
  8. Neda mi nespytat sa este, nemoze to byt sposobene tymto? (Dobijam 7€)
  9. Naozaj "genialne". No nic to, dakujem a prijemny zaciatok tyzdna prajem!
  10. Ano, jednalo sa o zaslanie SMS za ine, ako bezne sluzby. Dakujem za informaciu. Ak sa mozem este spytat, hovorite, ze kredit staci nabijat raz za rok, akym sposobom potom pozastavit dosle SMS informacie v style "..dobite si, prosim, kredit co najskor.." lebo konci lehota jeho platnosti? Alebo je treba prejst na iny program/produkt telekomu? Dakujem
  11. Dobry den. Chcela by som sa spytat, ako riesit nasledujucu situaciu. Pri odosielani SMS mi namiesto doslej spravy o odpocitani kreditu prisla sprava, kde bolo pisane nasledovne: "SLuzbu nie je mozne vyuzit na vasej SIM karte z dovodu nezaplatenia faktury alebo nedostatocneho nominalneho kreditu." Nepouzivam pausal, kredit si dobijam v pravidelnych intervaloch bez toho, aby som premeskala 3 mesacnu (alebo kolko to je) lehotu a navyse, aktualny kredit mam vo vyske 6,33€. Moja otazka teda znie, ako mam dalej postupovat?